15 Ekim 2016 Cumartesi

Yves Rocher Makyaj Süngeri

Merhabalar... Bugün sizlere son zamanların karaborsa makyaj süngerinden bahsetmek istiyorum. :) Makyaj süngerleri doğal uygulama yaptıkları ve uygun fiyatlı oldukları için krem ürünleri uygulamak için fırçalara tercih edilen aksesuarlar. Yves Rocher makyaj süngeri de bu konuda oldukça başarılı gösterilen ve çok tercih edildiği için sürekli stok dışı olan bir ürün. Peki övüldüğü kadar var mı? Bakalım...


Geçtiğimiz günlerde bu süngeri stokta görür görmez hemen bir tane aldım. Fiyatı 5-6 ay önce 9 lira olan sünger çok tutulunca 14.90 olmuş :)) Neyse yine de uygun fiyatlı ama niye firmalar bunu yapıyor anlamıyorum. Yani bir ürün tutulunca 5 lira olan fiyat 20 lira oluyor. Hepimiz bunun farkındayız dimii :))



Süngeri 1 haftadır kullanıyorum ve artık yorumlayabilirim :)
*Bu süngerler genelde ıslatılarak kullanıyor. Kuru olarak kullananlar da var ancak daha doğal görünüm elde etmek için ıslatıp fazla suyunu bir kağıt havluyla aldıktan sonra kullanmak daha doğru.
*Islatıldıktan sonra güzel şişiyor.
*Çok gözenekli bir ürün değil. Dolayısıyla gözenekli süngerlere göre daha az ürün çekiyor.
*BB kremle kullandıktan sonra yıkadığımda hiç bir şekilde lekesi çıkmadı. Sanırım bir tık koyu bir renk olsa daha kullanışlı olacak.
*Evet fiyat performans açısından değerlendirildiğinde başarılı bir ürün. Tercih edilebilir.

Peki sizler bu sünger hakkında neler düşünüyorsunuz. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere :))

4 yorum:

  1. Ben de bunu severek 2 aydır kullanıyorum ürünleri çok emmiyor ancak çok leke bıakıyor ve beyaz sabunla bile ovalayarak zor çıkıyor.O lekeli görünüm tamamen yok olmuyor.Yine de çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım gerçekten çok leke kalıyor :/

      Sil
  2. İyi günler bende başta leke çıkaramadım ama biraz zeytin yağına batırıp ürünü sıktıktan sonra bebe şampuanıyla yıkadım ve sıfır leke yöntemi tavsiye ederim en sevdiğim sünger olur kendisi 😋😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu yöntemi deneyeceğim :))

      Sil

Fikrini Paylaş ;))