17 Ekim 2016 Pazartesi

Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti- Swatch

Merhabalarrr...
Bugün sizler için uzun zamandır severek kullandığım Wet'n Wild Comport Zone far paletini inceledim. Ürün daha Türkiye'ye gelmeden şanı gelmişti :) O günleri hatırlayanlarımız vardır... Tabii gelir gelmez de raflarda bulunması zor hale geldi. İndirimlerde bulmak zaten imkansızdı ve ben indirim beklemeden sahip olmuştum. Şimdi yorumlarıma geçiyorum :))






*Öncelikle pigmentasyonu gerçekten oldukça başarılı bir ürün.
*Birazcık tozutuyor ama bu benim için pek sorun değil. Göz makyajımı yaptıktan sonra bir pudra fırçasıyla göz altlarımı süpürüyorum ve tozlardan kurtuluyorum.
*Palette sevmediğim tek bir renk bile yok.Tüm makyajlarda kullanılabilecek her eve lazım renklerden oluşuyor.
*Işıltılı bir palet olmasına rağmen gündüz makyajlarında bile sırıtmıyor.
*Kullanım kolaylığı açısından farların üzerinde hangi rengi hangi bölgeye uygulamanız gerektiği yazıyor. Ancak uygulama özgürlüğü size kalmış :)
*Ürünün içinden bir de fırça çıkıyor ama ben onu kaybettim. Zaten uygulama yapılabilecek kadar başarılı değildi.
*Son olarak fiyatı sizi indirim bekletmeyecek kadar uygun. Yanlış hatırlamıyorsam en son 21,90 lira gibi bir şeydi. Bu fiyata bu performans biraz zor bulunur :))
*Wet'n Wild ürünlerine Gratis mağazalarından sahip olabilirsiniz. Alın, aldırın :)






Özellikle en alt sağdaki yanar dönerli renge aşığım <3 <3


Benim paletle ilgili genel yorumlarım bu şekilde. Siz bu paletle ilgili neler düşünüyorsunuz. Yorum  olarak bırakırsanız sevinirim :) Görüşmek üzereee...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))