18 Ekim 2016 Salı

Urban Care Natural's Argan Oil Saç Bakım Serumu

Herkese Merhabaa...
Benim saç bakımımda olmazsa olmaz unsurlardan birisi de saç serumudur. Farklı saç serumları denedim. Ancak bugün sizlere fiyat performans açısından en iyisi olan Urban Care arganlı saç serumundan bahsetmek istiyorum.



Öncelikle ürünün bize neler vaad ettiğine bakalım.
Kolay kırılan saçlara anında etki ederek saçı pürüzsüzleştirir, parlaklık, yumuşaklık ve ısıya karşı koruma sağlar. Argan yağı içeren kırılma karşıtı formül, içerdiği yüksek E vitamini, zengin antioksidanlar ve Omega 9 ile saç kırıklarını onarır ve besler. Özel formülü ile saç teline etki ederek pürüşsüzleştirir ve saç kırılmalarının azalmasına yardımcı olur, saçın elektriklenmesini ve kabarmasını engeller.




Ben bu serumu yaklaşık 3-4 yıldır kullanıyorum. Kaç kutu bitirdim bilmiyorum ama o kadar memnunum ki elim başka bir ürüne gitmiyor. Dönüp dolaşıp yine bunu alıyorum. Ürün ne vaad ettiyse hepsini yerine getiriyor. 125 ml lik bir ürün olduğu için de haftada 2 kere kullandığınızı var sayarsak uzun saçlı bir kişiye 6 ay kadar yeteceğini söyleyebiliriz. Oldukça bereketli bir ürün :) Ben saçlarımı yıkadıktan sonra nemli saça uyguluyorum daha sonra dışarı çıkmam gerekiyorsa kurutuyorum yoksa kendi kendine kurumasını bekliyorum.

Kısaca herkese tavsiye edebileceğim bir ürün. Denemenizde fayda var. Fiyatı 30 lira civarındaydı en son. Watsons, Gratis ve Rossmannlarda bulabilirsiniz. İnternette de satan siteler var. Peki siz saç serumu olarak neler kullanıyorsunuz. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzeree... Sevgilerrr :)

2 yorum:

  1. fiyatı markasına göre biraz pahallı geldi bana ama değer sanırım

    YanıtlaSil
  2. Aslında boyutuna göre oldukça iyi fiyatlı olduğunu düşünüyorum. Genelde serumlar 30 ml falan oluyor bu 125 ml. Denemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))