13 Ekim 2016 Perşembe

Sonbahar Makyajı

Herkese Merhaba :)
Uzun bir aradan sonra yeniden buradayım. Bu kez bir YouTube kanalıyla birlikte döndüm. Yeni bir de İnstagram hesabı açtım. Anlatmak istediğim bir sürü ürün birikti. Ve önceliği ilk göz ağrım bloguma vereceğim. Beni yalnız bırakmadığınız için hepinize teşekkür ederim :* :*

Bugün sizlerle bir sonbahar makyajı paylaşmak istedim. Toprak tonlarında göz makyajı ve tabii ki koyu renk dudaklar. Benim sık sık özellikle de akşamları tercih ettiğim sonbahar makyajım bu şekilde. Makyajı nasıl uyguladığım ve bu  makyajda kullandığım ürünlerle ilgili ayrıntılı bilgiye şuradaki videoyu izleyerek ulaşabilirsiniz.




Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzereee :))


Beni takip edebileceğiniz sosyal medya hesapları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))