26 Ekim 2016 Çarşamba

Golden Rose Velvet Matte | 02,09,12,14,20,23 | Swatch

Herkese Merhabaa...
Golden Rose Velvet Matte LipStick Serisini duymayan yoktur. İlk çıktığı zamanları hatırlıyorum. Ancak o zaman bu kadar başarılı olduklarını düşünmeyip alma girişiminde bulunmamıştım. Daha sonra 27 numara ve 02 numarasını denemek için aldım ve resmen aşık oldum bu seriye. Yavaş yavaş beğendiğim renkleri de almaya başladım :) Gerçekten şimdiye kadar aşık olarak kullandığım tek seri diyebilirim. Yakında tüm seriyi tamamlayacağım bu gidişle. Şimdi elimdeki renklerin nasıl durduğuna bir bakalım isterseniz.

goldenrosevelvetmatte

Serinin en sevdiğim renklerinden 02 numara. Soğuk tonlu bir gül kurusu. Her ten rengine gidecek bir ton. 

goldenrosevelvetmatte

Elimdekilerden kendime yakıştıramadığım bir renk oldu 09 numara. Beyaz tenlilerde daha güzel duracağını düşünüyorum. Tam bir şeker pembesi.

goldenrosevelvetmatte

Sevdiğim renklerden bir diğeri de 12 numara. Aslında 09 numara dışında hepsini seviyorum. Bu renge nude bir gül kurusu diyebiliriz.

goldenrosevelvetmatte


Yine en sevdiğim ve en çok kullandıklarımdan bir tanesi 14 numara. Aslında 02 numaranın 2 tık koyusu diyebiliriz. Koyu bir gül kurusu...

goldenrosevelvetmatte


20 numara ise kırmızı-bordo tonunda bir ruj. Her kadının elinde bulundurması gereken bir renk. Soğuk tonlu bir koyu kırmızı diye tanımlayabiliriz.

goldenrosevelvetmatte
 Ve sonbahar makyajlarımın olmazsa olmazı 23 numara. Aslında sadece sonbaharda değil tüm mevsimlerde özellikle akşamları kullandığım bir ton. Soğuk tonlu bir koyu bordo.

Sürdükten sonra bazen tam mat bir görüntü elde etmek için hafifçe mendille fazlalığı alıyorum. Kalıcıkları güzel Fiyatları da en son 20 lira civarındaydı. Fiyat performans açısından enfes derim. Mutlaka kendinize yakışacak bir rengi alıp deneyin :)

Elimdeki velvet mattelar bu şekilde. Aslında Mac Kinda Sexy e muadil gösterilen 27 numarada vardı ancak onu kaybettim. :((( Tekrar almayı düşünüyorum tabi :) Almayı planladığım diğer renkler ise, 01, 03, 10, 16  ve 31 numaralar. Aldığım zaman onları da swatclarım.

Peki sizin bu seriden en çok sevdiğiniz ve mutlaka almalısın dediğiniz renkler hangileri??? Yorumlarınızı bekliyorum . Görüşmek üzere... Hoşçakalınn...





1 yorum:

Fikrini Paylaş ;))