28 Haziran 2014 Cumartesi

Mickey Mouse Nail Art

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba :) Blogumdan uzak kalmayı hiç sevmiyorum ama öğrenci olduğum için maillerime bakmaya bile fırsatımın olmadığı dönemler oluyor. Özellikle sınav dönemleri. :( Bugün sizlerle uzun zaman önce yaptığım bir nail artı paylaşmak istedim. Mickey Mouse a özel bir düşkünlüğüm olmasa da çok sempatik buluyorum. Ve nail artlara da çok yakıştırıyorum. Ben de belki bir çoğunuzun daha önce gördüğü bu nail artı denemek istedim. Süslemelerde Avon'un Tırnak Dekorasyon Fırçasını kullandım. Ojeler ise P2'den ismini hatırlamadığım ışıltılı bir kırmızı, Claire's'in beyaz ve Alix Avien'ın siyah ojesi. Yapımı gerçekten çok basit ;)



Ben çok sevdim. Sizler nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerr ;)

32 yorum:

  1. sol eline nasıl yaptın tatlım ben zorlanıyorum genelde ): Çokkk güzel olmuş ama bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm :) Sağ elimi kullandığım için sol elime yapması kolay ama sağ elime yaparken biraz zorlanıyorum :) Ona da zamanla alışıyor insan ;)

      Sil
    2. Tam tersini sorcaktım ters olmuş :))) ivit bende düzgün yapamıyorum sağ tarafa...

      Sil
    3. Çok titreyen ellere sahip olduğum için sağ elime şekilleri yaparken sol elimi bir yere dayayıp titremesini engellemeye çalışıyorum. Daha kolay oluyor cnm :) Ama sağ el kadar düzgün olmuyor tabi :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş canım :) Mickey nin kafalarını yapmak hem çok basit hemde zevkli. Arkadaşımın kızına yapmıştım çok sevmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Kesinlikle çok pratik bir uygulama. Ben de çok sevdim :)

      Sil
  3. Bayıldım,ellerine sağlık çok cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
  4. Oğlum micky mini sevdalısı :) yapsam ellerime bayılırdı :)
    çok şeker olmuş
    mutlu haftalaarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Gerçekten basit bir nail art, bence denemelisiniz ;)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ben hiç beceremiyorum böyle nail artları.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm :) Bir süre sonra alışıyor insan. :)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) Takipteyimm :)): karamelaski.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. Bayıldım. Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    Lapermstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Tabii ki bakıyorum ;)

      Sil
  8. cute :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    YanıtlaSil
  10. Merhaba blogunu çok beğendimm :) benim blogumu da okursan çok sevinirim :) http://hugnatureloveanimals.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Hey,
    I really like your Blog, you have interesting stuff on it! Do you want to follow each other via GFC? If yes please follow me and tell me that you followed me.. Than i follow baaack. :D

    Greetings and Kisses from Germany
    www.sophias-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    YanıtlaSil
  13. Great Post! Follow for follow?

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://rabeasbeautytipps.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  14. This is adorable! Xx will have to try this, aww they look so nice :D I've just started a blog of my own and if you're interested you are very welcome it visit. Followers are desperately needed!!! http://xbeyoutifulx.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  15. merhaba ben ters1köşe blogu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer'de Aldığı bloğuma Bir süredir yazıyorum.bloğunuzu çok beğendim.benim bloğuma da beklerim :) bu arada ojeler de pek tatlı olmuş

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuşlar. :))

    bu arada benim de çok yeni bir blog'um var. beklerim.
    thestyledigger.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  17. Çok sevimliler :) Hep beğeniyorum ama çok üşeniyorum :))
    Takipteyim..
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  18. Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))