4 Nisan 2014 Cuma

The Balm Plump Your Pucker Lip Gloss

Merhabalar. The Balm markasının şimdiye kadar kullandığım tüm ürünlerinden memnun kalmış biri olarak geçtiğimiz aylarda bu dudak dolgunlaştırıcı lip glossuna da hayır diyemedim. Çok fazla ruj veya gloss insanı değilim. Aklıma gelince sürerim. Dudak ürünleri hiç olmazsa olmazım olamadılar. Ama yine de ara sıra hoşuma gidenlerden alırım :)) Bu da onlardan biri işte :))
*Dudak dolgunlaştırıcı bir ürün ve az da olsa bunu yerine getirdiğini söyleyebiliriz.
*Dudaklarınızda öyle ambalajında gördüğünüz gibi kıpkırmızı durmuyor tabii ki :) Şeffaf bir yapısı var.
*Çok hoş tatlı bir meyve tadı ve kokusu var.
*Sürdüğünüzde karıncalanma yapıyor ve dudaklarınıza bir ferahlık veriyor. Muhtemelen mentol içeriyor olabilir. Bu da dudakların dolgunlaşmasını sağlıyor.
*Konuşurken dudaklarınız birbirine yapışmıyor :) Yapış yapış bir etki vermiyor yani.
*Kalıcılığı ise çok fazla değil. Mutlaka tazelemeniz gerekecektir.
*Benim aldığımda yanlış hatırlamıyorsam fiyatı indirmsiz 20TL civarlarındaydı. %50 indirimlerde tadından yenmez ;)








Bu fotoğrafı çektikten sonra keşke sürmeden önce de çekseydim de aradaki farkı görebilseydik dedim ama geçti artık :/ Bu glossun nude bir rengi var ve gözüm şimdi onda. Tabii önce dudak ürünü kullanmaya alışmam lazım :)) Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Sevgilerr ;)

1. Yaş Çekilişim Devam Ediyor. Katılmak için tık tık.






8 yorum:

  1. çok beğendim hoş durmuş baya ama glosslarda bu dudak uçlarına birikme varya o hoşuma gitmiyor, sanki sende de olmuş gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl durduğunu göstermek için bol bol sürdüm o yüzden öyle olmuş. Bende fark ettim. Normalde o kadar süremiyorum tüm saçlarım yapışıyor yoksa :))

      Sil
  2. Kokusu ve tadı güzelse alınmalı :) balmin butun urunlerini seviyorum güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Denemekte fayda var ;)

      Sil
  3. Çok tatlı bir renk,hem amblajı hem kendisi,güle güle sürüştür tatlım benim...
    (bende gloss seviyorum ,ve bir glossum bitsin yves deki dudak dolg.özelliği görenlerden alıciğim,indirim olursa alıp depolarım.Yada sally hansenınkını alırım karar veremedim daha ama elimdeki gloss bittti bitecek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sally Hansen denemiştim gayet iyiydi ama kokusunu sevemedim. Denemeden alma derim ;)

      Sil
  4. Bende de Pink My Lemonade rengi var. Rengi çok tatlı ama dolgunlaştırmasaydı keşke. O dudaklarımı yakan his hoşuma gitmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki sefere alacağım renk o olabilir canım :) yakan his ben dk tuttum 25 dk. sonra falan geçiyor :D

      Sil

Fikrini Paylaş ;))