23 Nisan 2014 Çarşamba

Rimmel London Scandal Eyes Rockin'Curves Mascara-Swatch

Merhabalar. Eyeliner ve mascarasız dışarı çıkmayan biri olmakla beraber sürekli yeni mascaralar denemeyi de seviyorum. Şimdiye kadar sadece bir mascarayı ikinci kez aldım :) Rimmel London'ın bu yeni mascarasını da bir süredir kullanıyorum ve artık yorumlayabilirim ;)


*Öncelikle böyle bir  fırçayı ilk kez kullanıyorum ve alışıncaya kadar göz kapaklarınızı birazcık boyayabilirsiniz :) Ama bir kaç kullanımdan sonra alışıyorsunuz.
*Silikon yapıda fırçaları daha çok severdim ancak böyle kıl fırçalarda daha çok dolgunluk veriyor. Nitekim bu  mascara da öyle ;)
*İlk kullandığımda biraz kuru gelmişti ama daha sonra ideal bir kıvama geldi.
*Siyahlığı tatmin ediyor.
*Uzunluk, kıvrım ve dolgunluk. Bence 3'ünü de verdi. Zaten fotoğraflarda göreceksiniz ;)
*16 liralık fiyatına göre gayet başarılı bir ürün. Ben sevdim. 


*İlk fotoğrafta çok belli olduğu gibi gözlerimde hiç bir şey yok :) Kirpiklerin güzel diyen arkadaşlar bu fotoğrafa ne diyecekler acaba :D 
*İkincisi biraz flu çıkmakla beraber tek kat uygulanmış hali.
*Üçüncü fotoğraf ise 2 kat uygulandığında elde edeceğiniz görüntü. Ki ben 2 kat uyguluyorum ve son zamanlarda hep bu mascarayı kullanıyorum :) Fark apaçık ortada. Hiç bir şekilde kirpik kıvırıcı vs. kullanmadım. Bence mascaranın duruşunda sürüşte çok önemli ;)



Bu mascarayı yalnızca Watsons mağazalarından bulabileceğinizi unutmayın.
Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Ve tabii ki mascara önerilerinizi de  ;) Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerr ;)

Ayrıca çekilişim için bugün son gün ;) Katılmak için tık tık


12 yorum:

  1. canım ben avonun super shock max maskarasını kullanıyorum ve çok memnunum. tek tek ayırıyo kiirpikleri ve tortu bırakmıyo. şuan bitti ama diğer maskaralardan sonra kirpikleri ayırmak için kullanıyorum hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mascarayı da kullandım ama benim beklentilerimi karşılamadı. Hatta şimdiye kadar kulladığım mascaralar yazısından kendisinden bahsetmiştim. Bilmiyorum belki de benim aldığım problemliydi :/ Tavsiyen için teşekkürler canım ;)

      Sil
  2. mükemmel durmuş yaa ben çok beğendim, ben de hiç öyle durmadı yapıştırdı hepsini, ben mi beceremedim ki sürmeyi, malum fırça biraz değişik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fırçası sıradışı :) Sürerken fırçayı kirpik diplerine yerleştirdikten sonra uçlara doğru çapraz hareketlerle çekerek sürersen kirpiklerin ayrılmasına yardımcı olabilir canım ;)

      Sil
  3. harbice cok güzelmis gözlerin, kirpiklerde bir okadar güzel bu rimelle, maalesef rimmel almanyada satilmiyor, belki asosdan yine siparis verirsem deneyebilirim. Bende bir türlü favori rimelimi bulamadim, her birinin bir kusuru oldu, eskiden piyasadan kalkmadan Loreal Telescopic Carbon Black cok severdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim cnm :) Sürekli yeni rimeller denemeyi seviyorum ben :)

      Sil
  4. Merhaba ^.^
    Bu rimeli merak ediyordum bende (: Ne kadar sevdiğim bir rimel olsa da (max factor clump defy) yine de gözüm arada bir kaçamak arıyor ^.^ Yalnız senin gözlerin ve kirpiklerin zaten çok güzel ^.^
    Güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel yorumun için çok teşekkürler ama maalesef mascarasız gözlerim çokta hoş oluyorlar. Ben mascara konusunda tüm deneyimlere açığım :)

      Sil
  5. merak ettiğim bir maskaraydı,elimdekiler bitince bende denemek isterim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz farklı gibi görünüyor ama son zamanlar elim başka mascaraya gitmiyor :))

      Sil
  6. Selam. :)
    Blogunu takipteyim. Seni de beklerim. :)

    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım blogunun izleyici butonunda bir sorun var :/ Takibe alamadım. Sevgiler ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))