9 Nisan 2014 Çarşamba

Nude Oje Severlere - Rimmel London 500 Caramel Cupcake

Merhabalar.. Bugün sizlere benim vazgeçilmez ojemi tanıtacağım. Eğer bana 1 tane ojen kalacak olsa hangisini seçersin deseler sanırım hiç düşünmeden bu ojeyi seçerim :)) O kadar seviyorum kendisini. Genelde nude renklerde ojeleri sevdiğim için aramızda böyle bir bağ oluşmuş olabilir :)) Rimmel London olmasınında etkisi olmuş olabilir tabii :) 
*Renk tam olarak fotoğraftaki gibi diyebilirim. Fırçası kapakta şeklini gördüğünüz gibi kalın fırçalardan ve ben bu tarz fırçaları da çok seviyorum.. 
*60 saniyede kuruyan oje koleksiyonundan. Tek katta 60 saniyede kuruyor ama ben her zaman 2 kat sürüyorum. Böylece hem daha kalıcı hemde daha opak oluyor. 
*Aslında söylenecek çok bir şey yok. Çok seviyorum :) Watsons'a her gittiğimde yedeklemek için bakıyorum ama Eskişehir'de hiç rastlamadım. Ben Ankamall Watsons'tan almıştım, orada bulabileceğimi ümit ediyorum...  





Nude sevmeyenlerin bile mutlaka şans vermesi gereken bir oje. 
Rimmel London ojelerini sevenler kimlerr ? 
Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere.
Sevgilerrr ;)

20 yorum:

  1. Güzel renk :) Yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok hoş bir renk :) istanbula gidince ilk işim bu ojeyi almak olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdiden gule gule kullan canim ;)

      Sil
  3. Çok hoş rengi tam sonbaharlık oje.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten tam sonbaharlik ama benim tum mevsimlerim bu renklerle geciyor :))

      Sil
  4. Renk muhteşem =) bende buna benzer sevilla nın ojesi vardı ama kurumuş bende attım onun yerine bunu alabilirim bulabilirsem tabi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah bulabilirsin canim. Bende Ankaraya gittigimde 2.sini bulabilmeyi umit ediyorum :))

      Sil
  5. zaten bu seriyi çok seviyorum! bu rengi de çok çok beğendim inşallah bulabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Rimmel London'in tum ojelerine bayiliyorum. Insallah bulabilirsin cnm ;))

      Sil
  6. ya super bir renk bende hep aliyorum acik oluyordu birde bunu deneyeyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ustelik tek katta bile oldukca basarili.. Bencede denemelisin cnm ;))

      Sil
  7. Teşekkürler deneyi yazarim ;)

    YanıtlaSil
  8. Renk güzel de tırnaklar da harika maşallah :)

    YanıtlaSil
  9. sürekli kullandığım bi marka ama genel de pembe ve bordo tolarını kullandım bu renk çok hoşuma gitti deniycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum. Her rengi alınası :))

      Sil
  10. Rengine bayıldım gerçekten çok güzel durmuş ellerinde :)

    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Canım takipteyim bende seni ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))