7 Nisan 2014 Pazartesi

Nivea Q10 Plus Good-Bye Cellulite Gel-Cream

Merhaba Arkadaşlar... Bugün sizlere Nivea'nın çok merak edilen ürünlerinden biri olan Q10 Plus Selülit Kreminden bahsedeceğim. Bu konuda aşırı bir problem yaşamıyorum ama  beslenmemize dikkat etmeyip susuz kaldığımızda hepimizi tehdit eden bir durum ne yazık ki. Ben aralıksız 3 hafta, onun ardından da ara ara kullandım problemli bölgeme... Bakalım bende ki etkileri nasıl olmuş :)

*2 haftadan sonra az da olsa sıkılaştığınızı görüyorsunuz.
*3. haftadan sonra da selülit görünümünde azalma olduğunu bizzat gördüm. Kullanmadan önce fotoğraflamıştım sorunlu bölgemi. Ara ara kıyaslamalarda bulundum.Ve emin oldum. Normalde hiç su içmediğim günler olur. Ama bu dönem yaz aylarına denk geldiği için su içme oranım oldukça yükselmişti. Yaklaşık 2 yıldır asitli içecek tüketmiyorum. Yani yılda içtiğim asitli içecek miktarı maksimum 1lt'dir.
*Bu tür ürünleri beslenmenize dikkat ederek de desteklemeniz lazım. Spor ile birlikte kullanan arkadaşlarım daha çok etkisini gördüler doğal olarak. Yani tek başına kremden %100 başarı beklemeniz çok yanlış olur.
*Ürün fiyatına göre miktarı oldukça ideal.
*Yapısı jel kıvamda ve kokusu da oldukça ferah.
*İlk sürdüğünüzde yapış yapış oluyor. Emilmesi hızlı ancak yine de giyinmeden önce mutlaka biraz beklemelisiniz. Ve ellerinizi yıkama ihtiyacı hissedeceksiniz :)
*Şimdi elimde çok az kaldı. Onu da bitirip belki ilerde spora falan başlarsam destekleyici bir ürün olarak yenisini alabilirim.




Benim yorumlarım bu şekilde. Selüliti tetikleyen bir çok şey var. Bunun başında stres geldiğini söyleyebiliriz. Genetik faktörlerde var tabi. Bir de bacak bacak üstüne atarak oturmamaya dikkat edelim arkadaşlar. :)) Bu da bir doktor tavsiyesi. Aranızda bu ürünü kullananlar varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Ayrıca selülit ile ilgili tavsiyelerinizi de bizimle paylaşın lütfen ;) Sevgilerr ;)

8 yorum:

  1. Tatlım ben bunun vucüt için olanını aldım kullandım hatta bitmek üzere ama hiç beğenmedim etkisi sıfır ! bana karın bölgesi için önerebileceğin bir krem varmı? avon düşünüyorum bu aralar,oriflame alıcaktım ama kaçtır göremedim indirimde .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım böyle ürünleri hiç aksatmadan kullanmak lazım, 1 gün bile aksatmamak lazım diye düşünüyorum. Ancak o zaman faydası görülüyor. Karın bölgenden kurtulmak için kesin çözüm her gün düzenli olarak mekik çekmek. Test edildi onaylandı. İnanılmaz işe yarıyor. Eğer çatlaklar için falan soruyorsan da Bio Oili aksatmadan kullanıp memnun kalan arkadaşlarım var ;) Onun dışında avon ve oriflame için bir şey diyemeyeceğim :/

      Sil
    2. Hergün kullanıyordum zaten canım sorunda orada,resmen yumuşattı losyon gibi :SS çekiyorum çekiyorum oda tamam şimdilik.Ayva daha ama o bile rahatsız etti beni her gece biskuvi yersem böyle olur tabi :(( oyyoyyy ... Yok valla çok şükür kilo sorunum hiç olmadı benim,dahada olmaz.
      Teşekkür ettim:-*

      Sil
    3. O ayva bende de var canim maalesef. Napcaz bilmiyorum :/ abur cuburlardan da vazgecemiyoruz :)) hayirlisi bakalim. Bir kac yil sonra gezegen gibi dolasmayalim da ortalikta :))

      Sil
  2. farki farkedersen yazarsan hemen kullaniriz etkiliyse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki ;) Bittiginde tekrar bir yorum yaparim ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))