14 Nisan 2014 Pazartesi

Gliss Color Protect Şampuan-Boyalı ve Röfleli Saçlar İçin

Merhabalar.. Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım şampuandan bahsedeceğim. Geçen yıl saçlarımı boyattığımda renk koruyucu şampuan arayışına girmiştim ve seçimimi Gliss'ten yana kullanmıştım. Renk koruyucu özelliğine pek inanmasam da en azından sıvılaştırılmış keratin içerdiği için saçlarımın daha fazla yıpranmasını engeller diye düşündüm. Gel gelelim ki öyle de oldu. Saçlarımı yıkadığım zaman sem sert olmuyorlar. Yani daha önce kullandığım bir kaç şampuanda bu problemle karşılaşmıştım. Ben her halükarda saç kremi kullanırım ama yine de bu güzel bir özellik. Keratinin etkisi olsa gerek. Benim saçlarım ince telli, bana göre cansız ama kepek ve yağlanma problemim yok çok şükür. Onun dışında maalesef ısıya maruz kalıyorlar. :(

***Kısacası bir başlangıç olarak baktığımızda ben bu şampuanı sevdim ama beni bu şampuandan vazgeçirecek en önemli etken kokusu :( Gliss sanırım tüm ürünlerinde hemen hemen aynı kokuyu kullanıyor ve bir çok kişi sevmesine rağmen ben bu kokudan hiç hazzetmiyorum :(( Siyah ambalajlı olan şampuanını denemek istiyorum ancak sırf koku yüzünden başka şampuana yönelebilirim :( Keşke kokun değişse :/



Benim yorumlarım bu şekilde. Gliss ürünleri kullananların yorumlarını bekliyorum. Ve tabii ki güzel kokulu şampuan önerilerinizi de :/ Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerr ;)

7 yorum:

  1. tatlım ben siyah olanı kullandım ve açıkça söyleyeyim ki en ufak bi fark yaratmadı saçlarımda. zaten artık saçlarımı uzatmak istediğimden daha doğal içerikli ürünlere yöneliyorum, bunların içerisi deterjandan farksız resmen :/ saç derisine zarar verdiklerini düşünüyorum uzun vadede. çok hoş kokulu pek çok bitkisel şampuan biliyorum ama renk koruyucu özellikleri yok sanırım :/

    bu arada blog tasarımlarımız ne kadar benziyor! adımız da öyle tabii ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok parfümlü gibi kokan şampuanlardan hoşlanıyorum :) Hiç bir şey bulamazsam Dalin'e falan dönerim artık :) Bu arada gerçekten isimlerimiz ve tasarımlar benziyor :/ Blogun yeni galiba canım. Daha önce görmemiştim hiç :/

      Sil
  2. Şubat ortalarında açmıştım ama bi süre pek ilgilenemedim. Takibe almışsın ayrıca teşekkür ederim :) Senin tasarımına kesinlikle bayıldım, çok huzur verici görünüyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Blog tasarımımı Melodrama borçluyum. Beğenmene sevindim ;)

      Sil
  3. Dove'un yoğun onarıcı serisini kullanmaya başladım bende çok kalıcı bi kokusu var iki gün saçımdan gitmiyor ve yumuşacık yapıyor saç kremsiz kullansam bile ki saçlarım epey kıvırcıkken. baya memnun kaldım öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar önce dove kullanmıştım ve bana ilk kez bir şampuan kepek yapmıştı :( Tekrar cesaret eder miyim bilemiyorum :/

      Sil
  4. Son zamanlarda kuaförüm sürekli keratin bakımının röfleli saçlara şart olduğunu ısrarla söylüyordu. Ben de çok araştırdım ve keratinin kımyasal içermeyenini yani Katkısız keratini saçıma evde kendim yükledim. O kadar saçlarım toparladı ki anlatamam. Neredeyse eski halıne geldi. Çok şükür ilk defa bir bakımdan olağanüstü fayda gördüm.

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))