20 Nisan 2014 Pazar

Bitenler #5

Merhabalar. Ürün bitirme konusunda ne kadar beceriksiz olduğumu artık bilmeyen kalmadı sanırım :)) Ama yine de elimden geldiğince bir şeyler bitirmeye çalışıyorum. Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim ;)


1.Gliss Boyalı ve Röfleli Saçlar İçin Şampuan: Çok yakın zamanda ayrıntılı yazısını yazmıştım. tık tık Şampuandan memnunum ama kokusunu bir türlü sevemedim. Şu an elimde bir tane daha var. Bitirince tekrar alır mıyım kararsızım :/
2. Nivea Stress Protect Deodorant: Gerçekten çok çok severek kullandığım bir ürün. Bu  kez indirimden farklı bir marka stokladım ama bundan da yine 1 tane var elimde. Tekrar tekrar alacağım bir ürün. Ayrıntılı yazısı için tık tık
3. Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Köpük formda olması oldukça pratik bir kullanım imkanı sağlıyor. Severek kullandım ve bitirdim. Denemek için yatıştırıcı olanını almıştım. Çoktan açtım ve kullanmaya başladım. Yine tekrar tercih edeceğim bir ürün ;) Ayrıntılı yazısı için tık tık
4. Clean&Clear: Kendisi benim ilk tanıştığım peeling olması sebebiyle özel bir yere sahip :) Ancak peeling konusunda yeni ürünler denemeyi seviyorum. İndirimde görürsem yine tercih edeceğim bir ürün olabilir. Ayrıntılı yazısı için tık tık


5. Ruj: Markasını hatırlamıyorum ama yurt dışından gelmiş değişik bir mor tonu olan bu ruju bir dönem severek kullandım. Ve tabii ki son kullanma tarihi gelmeden bitiremedim :/ O yüzden çöpe gidiyor
6. Kalyon Oje 226 numara: Çok çok severek kullandığım nude bir oje. Kapağını sıkılamamışım ve kıvamı değişmiş. Maalesef çöpe gidiyor. Eğer bulursam yenisini alabilirim.
7. NYC Turbo Dry Top Coat: Severek kullandığım bir üründü ama bununda kıvamı değişti. Watsons'ın bir iletisinde gördüğüm kadarıyla artık üretilmiyormuş. Bulursanız stok yapın derim. Çünkü gayet başarılı ;)
8.Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll-On: Yine bitiremeden tarihi geçmiş bir ürün. Zaten 6 ay gibi bir kullanım süresi var ve çok uzun zamandır köşede bekliyordu. Yenisini alacaktım ama sanırım bu üründe üretimden kalkmış. Onun yerine yine Garnier göz altı kapatıcı bb krem aldım. Hem miktarı daha az. Belki bitirebilirim :) Ayrıntılı yazısı için tık tık
9. Lancome Mascara: Bayılarak kullandım. Şuradaki makyajda nasıl durduğunu görebilirsiniz ;)


10. Apaks Pamuklu Çubuk ve Makyaj Temizleme Pedi: Acil ihtiyaçtan dolayı yanlış hatırlamıyorsam Bim'den almıştım. Fena sayılmazlar. Zor durumda kalırsam yine alabilirim :)
11. Parodontax Beyazlatıcı Diş Macunu: Bitkisel içerikli, ilk kullandığınızda neye uğradığınızı şaşırdığınız ama daha sonra tadına alıştığınız, beyazlatıcı etkisinin olduğunu düşündüğüm ve severek kullandığım bir diş macunu. Yenisini açtım bile ;)
12. Sebamed Sivilce Örtücü Krem: Beni bir türlü geçmek bilmeyen sivilce izimden kurtaran krem. Ancak yine bitiremeden tarihi doldu. Elimde başka bir sivilce kremi var ama o bitince tekrar bundan alacağım :) Ayrıntılı yazısı için tık tık  


13. Purederm Oksijenli Köpüren Maske: Eğlenceli bir maske ancak ben yaban mersini kokusunu sevmedim. Şeftalili olanından da almıştım. Bakalım belki onu severim :)
14. Loreal Skin Perfection Nemlendirici Krem: Serumunu kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Nemlendiricisinin de tester ını almıştım. Kullandım ve bunu da çok sevdim. Çok fazla nemlendirici kullanabilen bir insan olmasam da kendisi alınacaklar listemde :)
15. Nivea Besleyici Bakım: El kremlerim bittiğinde bundan alabilirim. Verdiği nemi çok sevdim. Kokusu da çok hoş.
16. Nivea Cellular Anti-Age Nemlendirici: Kesinlikle yaşıma uygun olmayan bir ürün olduğu için bir kez kullandım ve neden denediğimi ben bile bilmiyorum :))

İşte bu kadar... Aralarında kullandığınız, memnun kaldığınız, memnun kalmadığınız ve yerine yenilerini önerebileceğiniz ürünler varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrrr ;) 



10 yorum:

  1. Baya ürün bitirmişsin yine.

    Elimdekiler bir azalsın Paradontax'ı ben de deneyeceğim.
    Diş macunu kıtlığı varmış gibi White Now'ı stoklamışım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok uzun süre white now kullandım ama çok ağır bir macun bence :) Umarım parodontax'tan memnun kalırsın. Başlarda biraz tuhaf bir tat bırakıyor ama kullandıkça alışıyorsun :))

      Sil
  2. Amanın ben bu kadar ürünü bile bitiremezken sen bitirmişsin bile bu arada sebamed sivilce örten üründen memnun musun??
    http://bornova74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kaç ayda ancak bitirebildim :) Sebamed ile ilgili ayrıntılı yazımı buradan okuyabilirsin ;) http://grumpywitchh.blogspot.com.tr/2013/03/sebamed-anti-pimple-cream-ile-sivilce.html

      Sil
  3. paradontax benim de severek kullandığım bir diş macunu. sebamed'in sivilce için olan kremini çok merak ettim. cilt tipi fark ediyor mu acaba kullanmak için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipi farketmiyor diye biliyorum. Denemekte fayda var ;)

      Sil
  4. nivea temizleme köpüğünün pembesini bende merak ediyorum hassas cilde sahip olduğum için bana o uyar sanırım
    bitenler yazısı okumayı çok seviyorum ne güzel yine bitmiş seninde bir şeyler
    ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pembe olan köpüğü daha çok sevdim şahsen :) Uzun sürede ancak bu kadar ürün bitirebiliyorum işte :)

      Sil
  5. canım bende ürün bitirme konusunda zorlanıyorum.kozmetikler neysede makyaj ürünleri çok zor bitiyor ya da tarihi geçiyor..güzel bir post olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı durumdayım. Makyaj ürünü bitiremiyorum :/ Mutlaka tarihleri geçiyor. Sevgilerr ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))