16 Nisan 2014 Çarşamba

Bahar Manikürü- Kuş Gibi Bir Şey :)

Merhabalar. Baharın tadını çıkardığımız şu günlerde bunu tırnaklara da yansıtmadan olmazdı :) Ben de bu havalarda en sevdiğim tonlardan biri olan mint diyebileceğimiz p2 markasının 040 so fresh rengini 2 kat sürüp üzerine de kuşa benzer bir şeyler yapmaya çalıştım. Bakalım beğenecek misiniz ;)





Nasıl buldunuz? Belki bir daha ki sefere daha düzgün yapabilirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)

Siz de sadece Almanya'da satılan p2 marka bir oje kazanmak için çekilişime katılabilirsiniz. tık tık



12 yorum:

  1. Vaaay :) Çok farklı olmuş. El yapımı el :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok şirin olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. bence çok hoş olmuş
    kuş gibi bir şey olayına koptum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmak istediğim şekli tam yapamayınca öyle bir isim koydum :D
      Teşekkür ederim canım :))

      Sil
  4. Ben çok beğendim bu manikürü tırnakların da çok güzel olduğu için çok şık durmuş özellikle beyazın yumuşaklığına bayıldım bu ojeyi almalıyıım :) sevgiler.. http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bu ne tatlı bir manikür

    YanıtlaSil
  6. Kuş figürlü herşeye hayranım ^.^ Çok tatlı olmuş ^.^ Neyle yaptığını söylersen sevinirim (:
    Bu arada siteme de beklerim ^.^ (crocusinsun.blogspot.com)
    sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avonun tırnak süsleme fırçası ile yaptım canım :) Hemen geliyorum ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))