24 Nisan 2014 Perşembe

1. Yıl Çekilişi Kazananı

Merhabalar. Çekilişimiz dün gece kapandı. 2 gündür yemiyorum içmiyorum yorumları tek tek kontrol edip liste hazırlıyorum. Nitekim az önce listedeki isimler tamamlandı. Artı haklarla  toplam katılım 812 oldu. Random org. ile belirlediğim sonuçta kazanan numara -78-... Bakalım 78 numara kimmiş?




Kazanan arkadaşımızdan 3 gün içerisinde adres bilgilerini mail adresime göndermesini istiyorum. Aksi halde çekiliş yinelenecektir. 

AYRICA DAHA ÇEKİLİŞ SONUÇLANMADAN TAKİPTEN ÇIKAN ARKADAŞLARA DA AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM! UMARIM BU SAMİMİYETSİZLİĞİNİZ KARŞILIK BULUR. ZATEN ELİMDEKİ MEVCUT PROGRAMLAR SAYESİNDE KİM OLDUĞUNUZU GÖREBİLİYORUM.
LÜTFEN BLOGUMU ÇEKİLİŞ İÇİN İZLEMEYE ALMAYIN. !!! BEN BURADA HİÇ BİR FİRMA DESTEĞİ ALMADAN BİR ÇEKİLİŞ DÜZENLİYORUM VE ÇEKİLİŞİ GERÇEKTEN HİÇ TANIMADIĞIM BİR ARKADAŞ KAZANDI. HEDİYELERİNİ SEVEREK KULLANMASINI DİLİYORUM.

                  BENİ SEVEREK TAKİP EDENLERE DE KOCAMAN ÖPÜCÜKLER :*


27 yorum:

  1. kazanana hayırlı olsun
    yani nasıl insanlar var anlamıyorum sanki biz anlamayacağız biraz saygı yahu birde hangi program o canım banada söylesene

    YanıtlaSil
  2. Bir önceki çekilişte açıklanınca bırakmışlardı, bu kez açıklanmadan bıraktılar :) Çok ilginç gerçekten. Mesaj atıyorum canım sana programları ;)

    YanıtlaSil
  3. Kazanan iyi günlerde kullansın :)
    Hangi program olduğunu bende öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
  4. Bittikten sonra çıksa anlarım ama bitmeden takipten çıkanlarda ayrı bir gıcıkmış! Programın adını öğrenebilir miyim rica etsem ? :) Bende çekiliş yapıyorumda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dm gönderiyorum sana da
      ;)

      Sil
  5. kuzucum kazanmış tebrik ediyorumm <3 Bende alabilrmiyim programın adını acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii canım yazıyorum g+ dan ;)

      Sil
    2. ben de alabilir miyim programın adını

      Sil
  6. Kazanan arkadaş çok haketmiş bence:) heryerden duyurmuş maaşallah ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerden duyurmanın tam manasıyla işe yaradığının göstergesi çünkü son katılım hakkıyla kazanmış :) Şans işte

      Sil
  7. Öncelikle Grumpy'ye çok teşekkür ediyorum,gerek çekilişlerle izlemeye aldığım gerek görerek takibe aldığım her blogu sürekli izlemeye çalışan biri olarak çok mutlu oldummmmmmmmmmmmm <3
    Çok teşekkür ederim canım benim el emeğin göz nurun hepsi hakkını helal et :)
    Kızlar hepinize çok teşekkürler daha iyileri daha güzelleri sizin olsun Allah gönlünüze göre versin :)
    Hemen mail atıyorum canım,emeklerinin karşılığını her daim alman dileğiyle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım güle güle severek kullan, inşallah kullandıkça beni de hatırlarsın ;) Teşekkür ediyorum iyi dileklerin için Sevgiler

      Sil
  8. Kazanan arkadasi tebrik ediyorum:) Canim ben de merak ettim şu programi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutturma Face'den yazayım canım ;)

      Sil
    2. Açık açık söyleseniz :) Ben de merak ettim programı :)

      Sil
    3. Bu arada adaşız biz :)

      Sil
    4. Hala cevap vermediğin için üzüldüm gerçekten :(

      Sil
    5. Aaa çok özür dilerim gerçekten gözümden kaçmış :( Hemen mesaj atıyorum ;)

      Sil
    6. Çok teşekkür ederim geri dönüşün için, öpüyorum çok :)

      Sil
    7. Ben teşekkür ederim anlayışın için :) Sevgiler ;)

      Sil
  9. Tebriklerr :) )@Yasseminniey Krsygt ,
    Bu arada ben de farkettim ki blogu izlemeye almamışım :/ bloglovinden takip ettiğim için buradan da ettiğimi sanıyordum. Az önce de yanlışlıkla tıklayınca farkettim :S İyi oldu görmem :)) Bloglovinden takip ediyorum çünkü blogger yazılarını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil canım bloguma tekrar hoşgeldin ;)

      Sil
  10. Geç görüdğüme çok çok üzüldüm :( Şanslı arkadaşı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  11. benim çekilişime beklerim ozmaan :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))