26 Mart 2014 Çarşamba

Rimmel London Lash Accelerator Endless Mascara

Merhabalar. Bugün sizlere favorilerim arasına girmeye hak kazanmış bir mascaradan bahsedeceğim. Rimmel London Lash Accelerator Endless Mascara'yı bir dönem bloglarda çok fazla gördük. Ben de geçtiğimiz indirim dönemlerinden birinde denemek için almıştım. Uzun süredir kullanıyorum. Ve tekrar alacağım bir mascara diyebilirim.
*Fırçası çok güzel ve her bir kirpiği yakalayıp başarılı bir şekilde ayırıyor.
*Uzatma ve kıvırma etkisi benim için dolgunluk vermesinden daha önemlidir. Bu üründe dolgunluktan ziyade uzatma ve kıvırma da oldukça başarılı.
*Gündüz sürdüğünüz mascarayı akşama kadar yenileme ihtiyacı hissetmiyorsunuz ve gerçekten sürdüğünüz gibi kalıyor. Kahkül kullandığımdan bu benim için önemli bir özellik.
*2. hatta 3. katı rahatlıkla sürebiliyorsunuz ama elinizi çabuk tutmanız lazım, çünkü biraz hızlı kuruyan bir ürün.
*Siyahlığı tatmin edici.
*Temizlenmesi de kolay. Herhangi bir göz makyajı temizleyici ile rahatlıkla temizleyebilirsiniz.

Kısacası benim sevmediğim bir yönü yok. O yüzden indirimli indirimsiz mutlaka tekrar alacağım bir ürün oldu. İndirimsiz fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 20 TL gibi bir şeydi :/ Bu ürünü tüm Watsons mağazalarından bulabilirsiniz. Kullananlar varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum ;)







Bu da mascaranın bende duruşu :) 
Şimdilik bu  kadarr. Bir sonraki yazı da görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)

10 yorum:

  1. Aldım ama hala denemedim. :)
    Bayıldım kirpiklerindeki duruşuna! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım. Elimde bir sürü mascara var onlar bitince bundan tekrar alacağım :) Sen de güle güle kullan canım ;)

      Sil
  2. Ya bunu ya rocket maskarayı deniyeceğim tatlım ,elimde çok var maskara,güle güle kullan çok güzel kıvırmış uzatmış bunu dahada sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rocket i ben de merak ediyorum canım. Rocket mi alsam Falsies mi alsam karar veremediğim için Falsies'i tercih etmiştim. Ama Rimmel London'ın fırçası Rockete göre daha sevdiğim bir fırça tarzı ;)

      Sil
  3. Bende şu aralar rocketi deniyorum. Denenmek için sırada bekleyen bir çok maskaram var sayende listeye buda eklenmiş oldu.

    Blogunu Alice 'nin blogundaki link listesi sayesinde keşfettim seni instagram ve bloglovinden takip ediyorum ama gfc deki sorundan kaynaklı gfcden takip edemiyorum. Blog deposunun bunun için bir çözümü var bloguna bir buton ekleyip bu sorunu aşabilirsin. Bu arada kozmetikitap.blogspot.com.tr blogumun linki ziyaret edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sanırım sorunu çözebildim ;) Bende takipteyim ;)

      Sil
  4. kirpiklerde güzel sanırım, güzel rimelmiş, yanma filan yaptımı gözünde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kirpiklerim rimel sürmediğim zaman yok gibi :)) Ama ince oldukları için kolay şekil alıyorlar. Bende yanma falan yapmadı çok memnun kaldım ;) Tavsiye ederim

      Sil
  5. aynı fikirleri paylaşıyoruz :) benim de en sevdiğim rimel, güle güle kullan :D yaşasın Alice sayesinde tanışmış olduk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıştığımıza çok memnun oldum benn :) Yaşasınn :))

      Sil

Fikrini Paylaş ;))