31 Mart 2014 Pazartesi

Pure Beauty CC Cream

Merhabalar.. Hayatında hiç fondöteni olmamış, sadece bir kez BB krem alıp onu da bir iki kez kullandıktan sonra arkadaşına vermiş genel de cildine nemlendirici bile kullanmaya gerek duymayan birisi olarak Pure Beauty CC kremi kullandım ve artık yorumlayabilirim :))


Sadece Watsonslarda satılan bir Kore markası olan Pure Beauty'de CC krem furyasına katılmış bulunmakta. Ürünün özelliklerine geçecek olursak:
*30SPF ile yaz aylarında kullanmak için çok ideal.
*İvory ve Natural olmak üzere iki rengi var. Bendeki renk Natural. Genelde yüz ürünlerinde açık renkleri tercih ettiğim için bu rengin koyu gelebileceğini düşünmüştüm ama cildimle gayet güzel uyum sağladı. Hatta esmer tenlilere Natural'in bile açık  gelebileceğini söylemeliyim.
*Yaklaşık 20-26 TL'lik fiyatı ve 40m'lik boyutu ile bu performansa oldukça ekonomik olduğunu söyle biliriz. 
*Paraben, Lanolin ve Alkol içermiyor.
*Kremin asıl amacı cilt tonunu eşitlemek ve nemlendirmek. Yani kapatıcılık gibi bir iddiası yok. Söylemem o ki benim de kapatıcılıktan daha çok lekelerimi gizleyecek ve cilt tonumu eşitleyecek bir ürüne ihtiyacım vardı :) Bu ürün yüzümde maske varmış gibi bir his bırakmadığı için ve ihtiyacımı karşıladığı için benlik oldu diyebilirim. Sanırım kullanıp bitireceğim :))  
*İçinde hafif ışıltılar bulunuyor.
* Çiçeksi bir kokusu var, ilk sürdüğünüzde yoğun oluyor ancak bu beni rahatsız etmedi. Yine de koku hassasiyeti olanlar almadan kokusuna bir baksınlar derim.
*Karma cildimde herhangi bir parlama yapmadı ama bazı arkadaşlar bu sorunla karşılaşmışlar ve yağlı ciltler için uygun olamayabileceğini belirtmişler. Siz yine denemeden almayın derim ;) Her cilt aynı olmaz çünkü.


Aşağıda sol tarafta cildimde nemlendirici dahil hiç bir şey yok. Sağ tarafta ise Pure Beauty CC krem uygulanmış hali..







Benim yorumlarım bu şekilde oldu. Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerr ;)


-Teşekkürler Watsons-

11 yorum:

  1. Bence cildinde çok iyi durmuş cidden :D bayıldım.ilk fırsatta bende denicem.güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindim. Ben sevdim, umarım sen de seversin ;)

      Sil
  2. Cildini güzel aydınlatmış, ufak kızarıklıkları da kapatmış.Pure Beauty'nin bendeki bbkremi bitince mutlaka alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senin yorumlarını da bekliyorum ;) Umarım memnun kalırsın cnm ;)

      Sil
  3. hafif yapılı olması benide çok cezbetti aslında cildimde sorun yok benim kapatılacak kadar ama yanaklarımın kızarıklığını makyaj yaparken sevmiyorum ve eşitlemek için fondöten kullanıyordum oda kimi zaman cildime ağır geliyor tabi
    watsons bunu gönderinklerinde kızarıklıkları kapatma iddiasını görünce hemen denedim ve gerçekten memnunum bitince alınanlardan olacak
    sende de çok hoş durmuş varla yok arasında
    maşallah cildin çok güzel
    :)
    instagram da takipe aldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımm :) Bende de genelde güneşte çıkan lekeler var :( Onun dışında iz, sivilce gibi bir problemim yok çok şükür. Bu krem tam benlikmiş diyebilirim ;)

      Sil
  4. daha kullanmadım ancak oldukca dıkkatımı cekıyor son zamanlarda. Fondoten kullanan bır ınsan olarak acıkcası pure beauty cc'yı deneyeceğım galıba. Tesekkurler canım yazı ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger kapaticiliga ihtiyacin varsa bu urun beklentilerini karsilayamayabilir cnm. Sen yine de denemeden alma ;)

      Sil
  5. eyeliner markan ne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım burada Maybelline Gel Eyeliner :)

      Sil
  6. Cc krem kullanmayı pek sevmiyorum ama cildinde çok iyi durmuş:)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))