21 Mart 2014 Cuma

Nivea Visage Pure&Natural Tonik

Merhabalar. Bugün sizlere Nivea Pure&Natural serisinin toniğinden bahsedeceğim. Sırf içeriği için tercih etmiştim bu toniği.
*Paraben, silikon, mineral yağlar ve renklendirici içermiyor.
*%95 doğal içeriğe sahip.
*Organik  argan yağı ve aloe vera içeriyor.
*Tüm cilt tiplerine uygun olduğu belirtilmiş.
*Kokusu muhteşem. Bu da almamdaki en önemli etkenlerden diyebilirim. Çünkü aynı serinin temizleme sütünü de kullanıyorum :) Hatta daha önce onun da yazısını yazmıştım.
*Uyguladığınız zaman her hangi bir yanma karıncalanma hissetmiyorsunuz. Güzel bir gerginlik hissi veriyor.
*200 ml'lik ürünün fiyatı ortalama 15-18 TL gibi bir şey. İndirim zamanlarında yarı fiyatına kadar alabilirsiniz.

- Sürerken köpük köpük oluyor ancak daha sonra cilt tarafından emilince bir anormallik hissetmiyorsunuz.
-Bir diğer eksi yan ise benim cildimde maalesef sivilcelenme yaptı :( Karma bir cilde sahibim ve kullanmayı bıraktığımda geçen sivilcelerim yeniden kullanmaya başladığımda tekrar çıktılar. Bende henüz yarısındayken bu ürünü kardeşime götürdüm. Onun cilt yapısı benimkinden farklı. Bakalım o da aynı problemlerle karşılaşacak mı :/




Benim yorumlarım bu şekilde. Aranızda kullananlar varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum ;) Sevgilerrrr ;)

2 yorum:

  1. bana biraz alkollü geldi bu gözlerime de kullanamayınca çok sevmedim bir kutu bitirdim ama yenisini almayı düşünmüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sadece kokusunu sevdim diyebilirim :)) Tekrar tercih etmem sanırım ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))