5 Mart 2014 Çarşamba

Kolay Kış Manikürü ❃

Merhaba Arkadaşlar.. Bugün bir türlü yeryüzüne konamayan kar taneciklerini tırnaklarıma kondurayım dedim :)) Rimmel London'dan Rock N Red isimli ojeyi tek kat sürdükten sonra üzerine Watsons'da satılan kadifemsi yüzeye sahip 3D stickerlardan yapıştırdım. Dokusunu kaybetmemesi için üzerine top coat sürmedim ama böyle de yeterince sağlam kaldılar ;)






Bunlar da ojenin tek kat sürülmüş sade şekli. İçinde çok çok hafif altın ışıltılar bulunan sevdiğim bir kırmızı kendileri ;)



Nasıl buldunuz ? Tırnaklarınızı sade bırakmak istemiyorsanız, tek tek şekil çizmeye de vaktiniz yoksa, bu stickerlar gerçekten çok pratik oluyor. Bir sonraki yazı da görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)

8 yorum:

  1. Çok hoşuma gitti :) Gidince bir bakayım Watsons'a :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Beğenmene sevindim ;) :*

      Sil
  2. Rimmel'in bu ojesi bende vardı ama kaybettim şimdi hatırladım ve üzüldüm! :(
    Hemen almalıyım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel'in ojelerini genelde çok seviyorum, hiç bir rengine hayır demem :))

      Sil
  3. :O harika olmus :) yılbaşındada unutmassak yapılabilir oje tek kat dimi :) hiç tek kat sürmeyi beceremiyorum :) en az 2 blogun cok hoş :) yeni keşfettim hemen takibe aldım keyifli günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Evet oje tek kat. Bende genelde 2 kat sürüyorum, hem rengi tam elde edebilmek hem de kalıcılık açısından. Ama bu oje tek katta da gayet güzel sonuç veriyor :)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))