28 Ocak 2014 Salı

Rimmel London Sun Shimmer Compact Powder (Bronzing)

Merhabalar.. Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bir bronzerdan bahsedeceğim. Kendisini aldığımdan beri neredeyse hiç elimden düşürmedim :))
Rimmel London markasının sun shimmer isimli bu bronzerını artık yorumlayabilirim. 
*Bendeki medium matte rengi. İsminden de anlaşıldığı gibi mat bir açık kahve. Ambalaj olarak 11 gr ve oldukça bereketli bir ürün. Neredeyse her gün kullanmama rağmen dibini göremedim :)
*Pigmentasyonu tatmin edici fırçadan fazlasını almadan rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Doğru fırçayla uyguladığınız zaman tozutma problemi de yaşamadım.
*Ben genelde kontür yapmak için ve allık olarak kullanıyorum. İkisi içinde oldukça iyi. Allık olarak kullandığımda üzerine biraz da aydınlatıcı uyguladığımda gerçekten güzel  duruyor.
*Bazen üzerinde hafif sert bir tabaka oluşuyor ben bunu bant ile hallediyorum :) ;)
*Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 13-15 TL arası bir şeydi. Yani sonuç olarak fiyatına göre iyi bir ürün. Belki gelecek sefer biraz daha koyusunu tercih edebilirim ;)






Aranız da kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerrr... ;) ;)




9 yorum:

  1. Merhaba,

    Sizi takibe aldım yazıların sayfan çok güzel. Bende bloguma beklerim.

    Sevgiler,

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ;) bakıyorum

      Sil
    2. Bende de buna benzer bir ürün var çok beğeniyorum bu rengi :)

      Sil
  2. Alnık şahane duruyor ben de en çok bronz alnık severim. Bloğunuzu takibe aldım bana da bekliyorum :)
    sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bakıyorum şimdi :)

      Sil
  3. Bronz allığın rengi çok güzelmiş yazın bronzer alırken mutlaka bakıcam :)
    Bu arada mimledim seni canım yapmak istersen yazısı blogda..

    YanıtlaSil
  4. Hoş bir bronzera benziyor, zaten genelde Rimmel'in ürünlerinden hoşnut kalıyorum :) Blogunu çok sevdim Grumpy Witch, Vintage Witch olarak bana da beklerim :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))