10 Ocak 2014 Cuma

Nivea Duşta Vücut Kremi / Kuru Cilt

Merhaba Arkadaşlar... Sonunda finalleri bitirdim ve Ankara'ya evime geldim. Uzun bir tatil beni bekliyor :) Bu sırada ürünlerim yanımda olmadığı için biraz cepten yiyeceğiz :) Bugün sizlere Nivea'nın geçtiğimiz yıl çıkardığı eşsiz ürünlerinden biri olan duşta vücut kreminden bahsedeceğim. Ben bir süredir kuru ciltler için olanını kullanıyorum. Yorumlarıma geçecek olursak;

*Öncelikle çok çok pratik bir ürün. Duştan sonra vücudumuza sürdüğümüz nemlendiriciler sonrasında bir süre beklememiz gerekiyor ki kıyafetlerimize bulaşmasın. Ben peeling gibi işlemleri de duşta yapmayı sevdiğim için bu krem tam benlik oldu.

*Ambalaj açısından da ayrıca bir kolaylık sağlıyor. Hele ki aceleniz varsa büyük kurtarıcı. Bazen kullanırken bakıp ' Çok pratiksin Dostum!' diye kremle konuştuğum doğrudur :))

* Benim karma yapıda ki cildime her hangi bir yan etki yapmadı. Cildim kuru olmamasına rağmen dizler ve dirseklerde ki duş sonrası kuruluklar için bu kremi tercih ettim. Normal ciltler için olanını da bir arkadaşıma hediye etmiştim. O da memnun kaldığını söyledi. Eğer fırsat bulabilirsem normal ciltler için olan kreme onun yorumlarından oluşan bir yazı hazırlayabilirim.

*İçeriğinde badem yağı olduğu için kuru ciltlerinde şans vermesi gereken bir ürün. Kokusu klasik Nivea gibi...

-Kullanıp durulandıktan sonra arınmış hissetmiyorsunuz. Yani biraz yağlı bir his bıraktı bende. Ama rahatsız etmiyor. Kurulandıktan sonra nemi hissedeceksiniz ;) 


Nasıl kullanıldığı ve vaat ettiği etkiler hakkında aşağıdaki fotoğraf sizlere yardımcı olabilir ;)



Benim yorumlarım bu şekilde. Eğer aranızda kullananlar varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrr :*

4 yorum:

  1. Ben gayet memnun kaldım , blogumda da paylaştığım gibi benim gibi üşengeçler için mükemmel bir buluş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) O zaman sende bendensin :) Bu ürün tam bizim gibi üşengeçler için :)

      Sil
  2. alıp almamak arasında çok kalmıştım ve almadığıma pişman oldum onca güzel yorumlardan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekte fayda var cnm :) Umarım sende çok memnun kalırsın ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))