13 Ocak 2014 Pazartesi

Mim... ❃ Kışa Dair Her Şey ❃

Merhaba Arkadaşlar. Sevgili Madame Kokoş beni mimlemiş. Uzun zamandır mim yapmıyordum. Öncelikle kendisine beni mimlediği için teşekkür ediyorum. Geçelim sorulara...

1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?
Kış deyince aklıma, kar yağışını izleyerek pencere kenarında kahvemi yudumlamak, dışarı çıkınca üşüyen eller, ayaklar ve burun, eve girdikten sonra 'ohh bee' deyişlerimiz, evsiz insanlar, yuvasız hayvanlar geliyor...

2.Favori kış aksesuarın nedir?
Favori kış aksesuarım kesinlikle; deri eldivenler :) 



3.Kahve mi çay mı salep mi?
Ben her zaman kahveciyimdir. Özellikle bu aralar Türk Kahvesine takmış bulunmaktayım :)



4.Favori kış mumun?
Yaz kış mumları çok severim. En çok Ikea da satılan Tındra kavanoz kokulu mumları çok seviyorum.



5.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyelinersız markete bile gitmem :)

6.En sevdiğin kırmızı ruj ?
Çok fazla kırmızı ruj kullanmam ama bu aralar The Balm Balm Jovi paletinden Vanilly rengini kendime çok yakıştırıyorum.

7.En çok giydiğin kazak?
Salaş bordo bir kazağım var. Onu kurtarıcı olarak gördüğüm için çok tercih ediyorum :)


8.En son aldığın kazak?
En son Batik'ten önünde kuru kafa figürü olan bir kazak almıştım galiba :/ 



9.Çocukluğundan bir anını bizlerle paylaş.
Çocukluğumdan bir anım; şu an ilk aklıma gelen, bir kış su çiçeği çıkardığım için günlerce okula gidemediğim ve dışarıda kardan adam yapamadığım için her gün ağlamam :( :D


10.Favori kış ojen?
Kış aylarında daha çok koyu renk oje kullanmayı seviyorum. Ama öyle şu markanın şu rengi diyemem. Daha çok bordo, siyah ve lacivert diyebiliriz :)

11.Kısa bot mu uzun bot mu?
Uzun botları şık bulsam da kısa botlarla daha rahat oluyorum.

12.Favori kış parfümün?
Daha çok ağır kokular tercih ediyorum. Lacoste touch of pink bunlardan birisi ;) 

13.Favori kış makyaj ürünün?
Waterproff maskaralar kış aylarında favori sınırlarını zorluyorlar :)


14.Favori kış cilt bakım ürünün?
En çok nemlendirici kullandığım aylar kış ayları. Daha çok lip balm kullanıyorum. Elimden düşmez bu aylarda ;)

15.Kış mı yaz mı?
Aslında ben ilkbaharcıyım ama kış mı yaz mı sorusuna cevabım kesinlikle YAZ :)

Bende bu mim'i eğer yapmak isterlerse:
Vanilyalı Dünyam
Gonca T.
Sedef ile Moda Makyaj
Desenli Oje'ye gönderiyorumm... ;)

Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)





6 yorum:

  1. kazagin cok hosh:)mim de guzel olmush eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Senden de alalım o zaman bir kışa dair her şey mimi ;)

      Sil
  2. Teşekkürler tatlım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım cok guzel bi yazı olmuz bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))