16 Ocak 2014 Perşembe

Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici Günlük Peeling İçin Krem Jel

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere benim ilk tanıştığım peeling olan Clean&Clear dan bahsedeceğim. Kendisini henüz ben ilköğretime giderken dayım kullanıyordu :) Ben de daha o yaşta merak edip denemiştim 1-2 kez. Nasıl sevmiştim verdiği o ferahlık hissini :) Gel gelelim gerçekten ihtiyacım olan şu dönemlerde alıp bizzat düzenli kullandım. Yorumlarıma geçecek olursak;

*150ml'lik ambalajlarda krem formda sizlere sunulan ürün sizi oldukça uzunn süre idare ediyor.
*Sert, kumlu bir yapıdan ziyade daha yumuşak ve kremsi bir yapıya sahip.
*İçindeki tanecikler cildinizi tahriş etmiyor. Yuvarlaklıkları çok güzel ve hiç rahatsızlık vermiyorlar. Hassas ciltler bu ürüne bir şans verebilir.
*İlk kullanımdan itibaren yüzünüze verdiği parlaklığı hissedebiliyorsunuz.
*Normalde peelingleri hafta en fazla 2-3 uygulamamız gerekir. Üzerinde günlük kullanım için uygun olduğu yazsa da ben yinede haftada 2-3 kez kullanıyorum.
*Her duştan sonra gözenekleriniz açılmışken kullanırsanız etkisinin daha fazla olacağını düşünüyorum. Hatta ben duştayken yüz kesemi yaptıktan sonra uyguluyorum, hem yıkama, arındırma konusunda kolaylık oluyor, hemde cildim derin derin nefes alıyor :))  
*Çok fazla siyah nokta problemi olan bir insan değilim. Bunu da yıllardır her duşta yaptığım keseye ve peelinge borçlu olduğumu söyleyebilirim. Ama her zaman için kesenin etkisi apayrıdır. Tek başına bu tarz  ürünler ne kadar fayda sağlar bilemiyorum :/ 
*Sonuç olarak fiyatına göre tatmin edici bir ürün... 





Evet Arkadaşlarrr... Benim yorumlarım böyle. Elimde şuan başka peelinglerde var. Ama indirimde falan görürsem yeniden tercih edebileceğim bir ürün olabilir. Aranızda kullananlar varsa mutlaka olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum ;) 
Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)

10 yorum:

  1. bu ürünü ben de kullandım ama doa kozmetikten aldığım sabunları daha çok beğendim, içinde parçacıklar var pütür pütür, kimyasal da yok içim daha rahat kullanıyorum. bu arada takipteyim sizi de beklerim

    lamapink.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende yıllar Dove sabun kullandım ama benim cildime pek gitmiyor :/ ağır geliyor artık. Bloguna bakıcam. Sevgiler ;)

      Sil
    2. dove kendini bozdu bende begenmiyorm son zamanlarda :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip etmeye değer bulduğunu için teşekkürler ;) Hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  3. Denedim ama düzenli kullanamadım bu sebeple bir faydasını da göremedim eğer düzenli kullanabilirseniz sonuçları paylaşırsanız sevinirim :)

    queenbthings.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklaşık 1 yıldır düzenli olarak kullanıyorum ve sonuçlarını yukarıda yazdım :) Sevgilerr ;)

      Sil
  4. Banyodayken yüzünüze keseyi nasıl yapıyorsunuz? Yani sert bi cisim sonuçta cildiniz çizilmiyorumu?

    Kendi bloguma da beklerim :) Sevgiler
    http://kalemruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm normal vücut kesesi değil yüz için özel yapılmış kabak lifi kesesi kullanıyorum ben. Hiç bir zararı olmuyor ;) Aktarlarda bulabilirsin.. Hemen bakıyorum bloguna ;)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hemen aktara bakıcam yarın yararlı bilgi için teşekkürler :)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))