3 Ocak 2014 Cuma

Bitenler #4

Merhaba Arkadaşlar. Çookk uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyorum. Bu süre içerisinde bir çok ürün bitirdim. Bazılarının ambalajlarını sakladım, bazılarını unutarak çöpe attım, bazıları ise araya kaynadı :/ Bu yıl kaldığım yeri değiştirince düzenim de ister istemez alt üst oldu. Şimdi ambalajları elimde kalanlardan biraz bahsedeyim size ;)




Gliss Boyalı ve Röfleli Saçlar İçin Şampuan: Saçlarımı boyattıktan sonra bu şampuanı kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım. Bu biten kaçıncı kutu bilmiyorum. Kokusunu sevmiyorum ama saçlarıma gayet iyi geldi. Şu an yedekte 1-2 tane daha var. Yazısını yakında ayrıntılı olarak yazacağım ;)

Nivea Supreme Touch Duş Jeli: Bayılarak kullandım. Kokusu, verdiği ferahlık ve temizlik hissi, köpürmesi tüm beklentilerimi karşıladı. Hiç bitmesin istedim :) Farklı duş jelleri denemeyi seviyorum. Ama benim için kesinlikle tekrar alınmayı hak ediyor :)


Watsons Avokadolu Saç Cilası: Yine severek kullanıp bitirdiğim bir ürün. Bu kez denemek amaçlı ballı olanını aldım. Karşılaştırmalarını yakın zamanda yaparım ;) Tekrar alınacak bir ürün ;) Ayrıntılı yazısı için tık tık.

 Avon Fas Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Serumu: Yine saçlarımı boyattıktan sonra kullandığım bir ürün. Çok çok sevdim. Bitmeden sipariş vermiştim ancak sipariş verdiğim kişi ile bağlarımız kopunca yenileyemedim. Etrafımda Avon satan kimse olmayınca da kaldı. Ankara'ya en son gittiğimde kardeşimden açılmamış bir kutusuna el koydum :) Ayrıntılı yazısı için tık tık.


Avon Gliserinli El ve Tırnak Kremi: Bir önceki yıl 3 tane almıştım bu kremden. En sonunda sonuncusunu da bitirdim :) Bu kremi seviyorum. El ve tırnaklara bir parlaklık veriyor. Yıllardır kullanıyorum. Ama şu an elimde milyon tane krem olduğu için sanırım bir süre alamayacağım :)

Parmex Aseton: En memnun kaldığım aseton diyebilirim. Şu an elimde bir başka marka var ama sanırım bitince yeniden Parmex alacağım.


Avon City Rush EdP: Bitmesini hiç istemediğim ürünlerden bir tanesiydi. Fresh, çok az şekerli bir koku. Şekerli kokuları sevmememe rağmen buna bayıldım. Zaten söylediğim gibi çok çok az. Hissettirmiyor bile kendini :) Edp olduğu için Avonun diğer parfümlerine göre oldukça kalıcıydı. 


Golden Rose Dipliner: Her bitirme yazısında bundan bir tane oluyor sanırım. Çünkü ben eyeliner sız markete bile gitmeyen bir insanım. Bunu da çok seviyorum ama Ambalaja puan bile veremeyeceğim. Hep kapağı kırılıyordu bu kez kırmadım. Ama bununki de yüzüldü :) Sanırım sırf bu yüzden üzerinde tekrar düşüneceğim bir ürün :) Şu an elimde 2 tane daha var. Ayrıntılı yazısı için tık tık

Golden Rose Mavi Eyeliner: Golden Rose u ambalaj konusunda gerçekten kınıyorum. Nasıl bu kadar dandik ambalajlar yapabiliyorlar hayret doğrusu. Son zamanlarda kendilerini oldukça geliştirdiler ama keşke bu işe de bir el atsalar. Yine bir iki kez kullanmadan sonra kapağı kırılan ve kuruyup giden bir eyeliner. Pofff yani :/


Nivea Stress Protect Anti-Tranpirant Deodorant: Yılın ürünü seçilecek olsa ilk sırayı kesinlikle bu ürüne veririm :) Özellikle yazın en büyük kurtarıcım oldu. Bu bilmem kaçıncı kutum acaba. 24 saat boyunca korunduğunuza emin olabilirsiniz :P Çok terlemiyorsanız bu süre daha da uzuyor. Ayrıntılı yazısı için tık tık

Rimmel London Göz Makyajı Temizleyici: Kenara atılmış bir üründü ama yeniden kullanmaya başladığımda memnun kaldım. Bir rimelin yanında hediyeydi. Sanırım satılmıyor :/ Ama satılırsa şans vermeyi hak eden bir ürün ;) Ayrıntılı yazısı için tık tık


Oriflame Ruj: Çok çok önce aldığım, kokusunu çok sevdiğim ama yapısından hoşlanmadığım ve bitmeyen bir ruj. Bi zahmet çöpe gitti :) Artık bu koleksiyon yok bile :)

Avon Lip Gloss: Yine çöpe giden ürünlerden birisi. Rengi güzeldi ama sürdüğünüzde bütün saçlarınız dudaklarınıza yapışıyor :) Konuşurken bile dudaklarınız bir birine yapışıyor. Böyle lip glossları sevmiyorum. 

Nivea Dudak Koruyucu: Kenarda unutulmuş bir balm. Tahminlerime göre alalı 12 ayı geçtiği için bitmeden çöpe gitti. 

 İşte benim son zamanlarda bitirdiklerimden elimde kalanlar. Aralarında kullandığınız, memnun kaldığınız, memnun kalmadığınız ve yerine yenilerini önerebileceğiniz ürünler varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrrr ;) 

10 yorum:

  1. o dudak koruyucudan bende de vardı,hala arada bi kullanırım. son kullanma tarihine bakMak hiç aklıma gelmedi dur sen bakayım. =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum maalesef kullanım süresi açıldıktan sonra 12 ay :( Aldığın tarihi hatırlıyorsan o şekilde bakabilirsin :)

      Sil
  2. elimdeki dush jelleri bitse de ben de nivea denesem:)yenileri bi hevesle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Umarım Nivea'dan memnun kalırsın ;)

      Sil
  3. Avakado kremden bende aldım canım,umarım hoşuma gider :) Nemlendiricileri bitirdin sandım bir ara :D ben son kul geçsede atamıyorum ya kıyıpta :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son kullanma tarihine dikkat etmeye çalışıyorum, bu konuyla ilgili bir yazı okumuştum ondan sonra korkmaya başladım, kıyıyorum valla :) Ama bir çoğu son kullanma tarihleri geldiğinde bitmemiş oluyor :( Avokadolu saç kreminden umarım memnun kalırsın. Yorumlarını bekliyorum ;)

      Sil
  4. Parmex asetonu ve Avonun saç serumunu bende severek kullanıyorum :) bu arada Nivea lip balmlarımın tarihine baksam iyi olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmex aseton ve Avon saç serumu benimde tekrar tekrar alacağım ürünler. Ürünlerine ömrüne dikkat etmek lazım, cildimize zarar vermesindense kıyacagız artık,napalım :)

      Sil
  5. avon saç serumunu bende tekrar tekrar alıyorum birde temsilci olduğum için çok şanslıyım bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm bende seviyorum, ne güzel şanslısın ;) Bloguna ışınlanıyorum şimdi :)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))