21 Ocak 2014 Salı

Avon Nailwear Pro Fiery Sky

Merhabalar.. Bugün sizlerle son zamanlarda sık sık kullandığım bir oje kombinini paylaşmak istiyorum. Avonun Fiery Sky ismindeki bu ojesi aslında bir top coat gibi. Yani tek başına kullanıp şişedeki görünümü elde etmek istiyorsanız 5-6 kat sürmeniz gerekiyor :) Bu nedenle bende başka renklerle kombinliyorum. Ve daha çokta siyahla yakıştırıyorum. Tek kat siyah oje üzerine iki kat sürülmüş halini aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz.







Bu son iki fotoğrafta tek kat sürülmüş hali.




Ben bu ojeyi bu şekilde kullanmayı çok sevdim. Sizler nasıl buldunuz??
Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere Sevgilerrr ;)

10 yorum:

  1. Çok başarılı olmuş bence tam kış rengi ;) Tırnaklarda güzel olunca maşallah görsellik şahane ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler cnm. Beğenmene sevindim ;)

      Sil
  2. evet ben de istediğim renk için 4 kat sürmüştüm sonra da kaldırdım siyah üzerine de bir deneyeyim bakalım nasıl olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sana da çok yakışacaktır. Merakla bekliyorum ;)

      Sil
  3. çok hoş görünüyor avon ojeler gerçekten başarılı. bu arada neden anlamadım blog takibimden çıkmış tekrar takibe aldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlımm. Yeniden hoşgeldin ;)

      Sil
  4. Çok güzel ama buuu. Tırnacıklarına da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çookk teşekkürler :* Beğenmene sevindim ;)

      Sil
  5. wuhuuu çok ama çok yakışmış gerçekten=) avonun ojelerini genel olarak begeniyorum ben bu da siyah üzerine gerçekten çok hoş durmuş bayıldım ^.^ ilk yorumum bu güzel tırnaklar için olsun istedim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ;) :*

      Sil

Fikrini Paylaş ;))