11 Ocak 2014 Cumartesi

Avon Advence Techniques Krepe Fırçası

Merhaba Arkadaşlar... Avonun krepe fırçasının çıktığını ilk duyduğumda, fiyatınında uygunluğunun etkisiyle hemen sipariş vermiştim. Şu an hatırlamıyorum ama bir blogda da olumlu yorumlar okuyunca çok heveslenmiştim... 

*Öncelikle ben ince telli saçlara sahibim ancak benim saçlarım bile o çok sık kılların arasına girmiyor. Ayrıca çok çok sert... Doğal olarak krepe işlemini de yapamıyorsunuz :( Biraz uğraşınca da çok elektrikleniyor. 
*Fiyatı çok uygun. İndirimde bana çok ucuz bir rakama gelmişti.
*Ucunun sivri olması saçlarınızı ayırmanıza yardımcı oluyor. Zaten bunun dışında da bir işe yaramıyor :( 

-Benim tavsiye edeceğim bir ürün olmadı maalesef. Sevgili Avon, bu fırça olmamış, yeniden yap :)



Fırçanın sıklığını bu fotoğrafta görebilirsiniz...



Aranızda kullananlar varsa mutlaka olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere Sevgilerrr ;)

2 yorum:

  1. Tatlım mımmm ledim seni :) yapmak istersen
    http://kzmtkkokos.blogspot.com/2014/01/mimmm-19-ksa-dair-hersey.html
    ;) öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım ;) Hemen bakıyorum ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))