31 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıl Manikürü -Christmas Nail Art


Merhaba Arkadaşlar... Finallerim başladı ama ben yeni yıl manikürü yapmadan duramadım :)) Bu yoğunlukta bunu yaptığıma inanamıyorum. Ne cesaret ama :) Tırnaklarımın bakımsızlığı için kusura bakmazsınız artık :) Sağlık olsun napalım :) Umarım beğenirsiniz. Noel geyiksiz olmaz değil mi ;)







                             




Kullandığım ojeler bunlar. Hepsini Watsonslardan temin edebilirsiniz ;)  




Ben çok sevdim bu nail art'ı. Siz nasıl buldunuz? Hepinize mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl diliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrrr ;)

4 yorum:

  1. Kırmızı burunlu geyiği çok beğendim :)
    Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim :) Teşekkürlerr
      Mutlu Yıllarr ;)

      Sil
  2. Cok seker olmus eline saglik:)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))