12 Aralık 2013 Perşembe

Son Zamanlarda Ben :)

Uzuuuunca bir aradan sonra, son zamanlarda nerelerdeydim, neler yaptım bir kaç fotoğrafla sizlerle paylaşmak istedim. Bir kaç fotoğraf dediğime bakmayın, bu yazı booll fotoğraf içerir. Bilginize :))) Bazılarını İnstagramdan görmüş olabilirsiniz ama hiç bir yerde olmayan fotoğraflarda var. Umarım keyifle bakarsınız ;)


Esma'mın objektifinden ters ben :))



Tatil sonrası, okul başlamadan annemle detoks yaptık. Çok zor geçti ama neredeyse tüm ödemlerimden kurtulduğumu söyleyebilirim :)


Nam-ı diğer kankam Tuğba ile tarzımızı mı değiştirsek isimli çalışmamız :)


Evimde ilk misafirlerimi ağırladım, hemde geldiğim ilk gün :) Nur ve Seda beni yalnız bırakmayan değerli arkadaşlarımdan ;)


Ve tabi ki Esra'm gelmeden olmazdı. İlk yatılı misafirim olma şerefine her yıl olduğu gibi yine o ulaştı :) Bu da Esra'mın çektiği bir fotoğrafım :)


 Sanırım ilk kez bir başkasına bu kadar özenerek oje sürdüm :)


 Ve yılın ilk mandalinası Esra ile :)) Çıkmış ojeler için kusura bakmayın lütfen :)


Son zamanlarda elimi başka rimele sürmeme izin vermeyen bu güzellik, vazgeçilmezim oldu...


Havalar hala güneşliyken kızlarla ders arası kaçamak :)


Benimde bir renkli merdiven fotoğrafım var artık :) Adalar...


Annemler yine beni ağlattılar :( Bir gün sabah kapı çaldı ve kargo geldi. 'Allah Allah daha kimseye bu evin adresini vermemiştim' derken kargonun babamdan geldiğini görmek beni çok şaşırttı. Bizimkiler leopar görünce dayanamamışlar ve bana bu ev botlarını hemen alıp kargolamışlar :) Bitanelerim benimm :) <3



Yan komşularımla gecenin bilmem kaçında çiğ köfte keyfi :)


Esma'm Almanyalardan gelmiş... Ve bana alınabilecek en güzel hediyeleri almışş :)) Uzun süre bunları böyle izledim benn :))


En güzel Waffle'in Tahmis'te yeneceğini instagramda paylaşmıştım. Yine Esmalarla ;)




Esma'm da sonunda Eskişehir'e teşrif edebildi :) Uzunnnn zamandır macun yememiştik. Çocukluğumuzu yad ettik :)


Hayatımın ilk nikah şahitliğini tanımadığım bir çifte yaptım :) Unutulmaz bir anı oldu benim için. Parkta otururken, bir bey gelip anne babayı nikah şahidi olarak kabul etmediklerini söyleyerek bizden ricada bulundu :) Bizde kıramadık :) Heyecan vericiydi... 


Yine Sazova ve yine ben :))


Buz gibi havada montsuz çıkarsam böyle titrerim işte pozu :))


Kaptan değilde korsan olabilirmişim aslında :)




Bal mumu heykeller müzesindeki bu amcayla çok iyi anlaştık :)




Ah bu ben :))



Bu Pou'yu nerden indirdim yahu, bırakamıyorum telefonu :)


Sınav dönemi beslenme şeklim :/


Sınav dönemi, geleneksel Ziraat Bayramı kutlamalarımız :)




Bir Yogurette değil belki ama ben bunu çokkk seviyorum :)


Hiç örgü yapmam ama kuaförümü kıramadım. Biraz bozulmuş hali ama sevmiştim :)


Ancak aç bıraktığımızda elimize gelen muhabbetsiz muhabbet kuşu :)



Tavsiye kanalından DShopping aracılığıyla gelen paket. Aylar sonra kavuştuk ama olsun. Teşekkürler Tavsiye Kanalı <3



Ve sevgilisinden ayrılan arkadaşı teselli çabalarım.
I DON'T LOVE BOYS...


Didi'yi denedim. Ama bana çok şekerli geldi :/


Havaların buz gibi olduğunu düşündüğüm zamanlar. O günleri özledim resmen :)



Gülenyüz elmalar Migroslarda tanesi 0.60 kr. ;)



Rossmann'a gittim. Alacak pek bir şey bulamadım :/ Isana kuru şampuan en merak ettiğim üründü. Ama keşke almaz olsaydım. Yazısını yazacağım inşallah ;) 


Küvertür çikolata bağımlısı oldum çıktım adeta :)


Makarneks'i denedim ve çok sevdim <3


Yine gecenin 2'sinde söylenmiş ve iki dürüm löp diye gitmiş bir çiğ köfte krizi fotosu :)


Nail art yapmayı özledim, ama bunu yaparken elime yüzüme bulaştırdım :/ 


Etrafımda Avon satan kimse olmayınca kardeşimin serumuna çöktüm :)


Öğrencinin halinden öğrenci anlar dedim ve aşure yapıp komşularıma ikram ettim :)


2.öğretimler kahvaltı değil brunch yapar :) Öğrenci brunch'ı da bu kadar oluyor işte napalım :) Şeyma ile Nazlı'yı ağırladım ;)



Yılın ilk karını Kütahya'da Esra'm ile gördüm :)


Kütahya'da olup Ala Cafe'yi  bilmeyen varsa, bence hemen keşfetmelisiniz ;)



Esra'm beni ne güzel yapmış değil mi :)


Ve sonunda aranan kan bulundu :)) İçmiyorum ama ismimi görünce dayanamadım :)


İşte son zamanlarım böyle geçti. Nasıl sıkıldım, nasıl özledim sizleri anlatamam. Umarım fotoğraflara sıkılmadan bakmışsınızdır. Hepinize kocaman öpücüklerimi gönderiyorum. Sevgiyle kalın :* :* <3

6 yorum:

  1. öğrencilik hayatımın en güzel yiyeceğiydi çiğ köfte. bulunduğum ilçede çiğ köfte satılmıyor biliyor musun? yazık bana,benim yerime de ye.
    kütahyalıyım ama ala kafeyi bilmiyorum -_-
    Korsanlık yakışmış bence sana =)
    ayrıca yeni evin de hayırlı olsun o zaman.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çiğ köfte olmaması kötüymüş, en yakın zamanda yapmayı öğrenmelisin zaman :) Ala kafe TepeHome'un içinde, Sera Avm'nin karşısında. Teşekkür ederim Şeyda'm. Bekliyorum senide ;)

      Sil
  2. Eskişehir'i de özlemiştim bol bool fotolarla çokta güzel bir yazı olmuş :) Biraz iştah açıcı etkiside var waffleeeee cheesecakeeee çiğ köfte hmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Beğenmene sevindim ;) :* Sevgiler

      Sil

Fikrini Paylaş ;))