12 Aralık 2013 Perşembe

Kocamaaannn Bir Özür

Merhaba Arkadaşlar. Fark edenler olmuştur belki. Çookk uzun zamandır bloga yazı giremiyorum :( Bunun sebebinden kısaca bahsedeyim sizlere. Her yıl olduğu gibi bu yılda kaldığım yeri değiştirdim :/ Ve bina yeni olduğu için internet bağlanmadan, öncelikle alt yapı çalışmalarının tamamlanması gerekiyordu. Resmen 3 aydır bekliyoruz, daha  dün akşam bağlandı internetimiz. :)) Mutluluktan ne yapacağımı şaşırdım. İnternetim olmadığı günler nasıl geçti, ne siz sorun ne ben söyleyeyim. :) Gerçek bir eziyetti bu dönem benim için. En çok kurduğum cümlelerden birisi ise 'Blogumu çok özledim... :(' cümlesiydi. Blogumu ve sizleri gerçekten çok özledim :( Merak edip mail atan, yorum bırakan arkadaşlara kocaman kocaman sevgilerimi gönderiyorum. Bir daha bu kadar uzun süre ayrı kalmamak dileğiyle. Yeniden aranızdayım :)) Herkese Sevgilerr :* :*

2 yorum:

  1. hoşgeldin :) daha 2 gün önce seni konuştuk aramızda nerede niye yazmıyor bıraktı mı diye :))) görünce yazını çok sevindim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle mii :) Çok teşekkür ederim tatlım. Bende çok mutluyum artık. Bloguma ve en önemlisi sizlere kavuştummm :)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))