25 Aralık 2013 Çarşamba

Isana Hair Kuru Şampuan-Normal ve Çabuk Yağlanan Saçlar İçin

Merhabalarr. Bugün sizlerle Isana Kuru Şampuan yorumlarımı paylaşacağım. Rossmann ürünlerinden şüphesiz en merak ettiğim kuru şampuandı. Sık sık suların kesilmesi, kahkül kullanmam sebebiyle bir an önce almam gerektiğini düşünüyordum. Ancak hiçte beklentilerimi karşılayacak bir ürün değilmiş...

*Saç spreyi formundaki bu ürün, saçlar için susuz temizlik ve tazelenme sağlayacağını vaat ediyor.
*Saçı koruyup bakımlı hale getiriyormuş.
*Kokusu güzel bunu kabul ediyorum.
*Ambalaj açısından kullanım kolaylığı da var.
Ancak....

-Saçlarımda ciddi şekilde kepeklenme yaptı. Kullanmayı bırakınca kepeklerde gitti...
-Yağlı görüntüyü alıyor belki ama saçınıza yıkadığınız da ki gibi şekil veremiyorsunuz. Yani tazelik söz konusu değil.
-Benim saçlarımı sanki sprey kullanmış gibi sertleştirdi.

Kısaca bu ürünü hiç ama hiç sevemedim :/ Kuru şampuan hakkındaki hayallerimde suya düştü tabii. Isana Kuru Şampuan da Seda ve Nur'un kedisi Pity'e gidecek. :)) Bakalım inşallah kedicikte de kepek falan yapmaz :D :D


Nasıl kullanılacağını merak edenler için, alttaki fotoğraf yardımcı olabilir ;)



Aranızda bu ve buna benzer bir ürün kullananlar varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum ;) Görüşmek üzere, Sevgilerrrr :*
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))