26 Aralık 2013 Perşembe

Essence Eyeshadow Base

Merhabalar... Essence'in far bazını duymayan neredeyse kalmadı aramızda. Ama ben yazısını ancak yazabiliyorum. Üretimden kaldırıldığını duydum ama yine bazı mağazalarda denk gelebilirsiniz ;) Benim bu ürün hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak;
*4 ml'lik küçük bir ürün.
*Ambalajı büyük bir kullanım kolaylığı sağlıyor.
*Sabah yaptığınız göz makyajı akşama kadar kalıyor. Evet, abartmıyorum. Gerçekten öyle...
*Far sürmeyecek olsam bile mutlaka kullanıyorum. Doğal, pürüzsüz bir görünüm veriyor.
*Sadece bu ürünü sürdüğümde, farınızın markası ne diye soranlar oldu. Yine gözünüzün üzerine ne sürüyorsunuz diye soranlarla da karşılaştım :)
*Hem göz kapaklarına hem de göz altınıza uyguladığınızda eyeliner ve göz kaleminizin akmasını da engelliyor.

-Benim göz kapaklarım normal. Kuru veya yağlı olanlarda nasıl etkiler yarattığını bilmiyorum. Ama bir arkadaşımda hafif pürüzlü bir görüntü bırakmıştı. 





Ben bu üründen çok ama çok memnun kaldım. Essence'in mucizevi ürünlerinden birisiydi bence. Keşke üretimden kaldırılmasaymış.  :( Bulduğunuz yerde kapın derim. Sanırım 8-9 lira gibi bir fiyatı vardı. Bir şansı hakettiğini düşünüyorum. Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ;) Başka far bazı önerilerinizi de bekliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;) 

2 yorum:

  1. Bu ürünün benim yağlı göz kapağımda çok fazla etkisi bi olmadı malesef ama sende işe yaramasına sevindim:) Bu arada kendi lisemden birinin kozmetik blogu olduğunu görmek çok güzel :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa tanışıyor muyuz VanilyalıDünyam :) Mailini bekliyorum mutlaka ;) g-a-m-z-e-961@hotmail.com ;) Sevgilerr

      Sil

Fikrini Paylaş ;))