22 Aralık 2013 Pazar

Avon Solutions Cilt Canlandırıcı Krem


Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere bir süredir kullandığım Avon Solutions serisinden cennet tohumu içeren cilt canlandırıcı  kremden bahsedeceğim.
*Spf15 içeren bu krem ince bir yapıya sahip ve günlük kullanım için oldukça uygun.
*İnce bir yapıya sahip ve ciltte kolayca yayılıp hemen emiliyor.
*Kesinlikle yağlı bir görüntü bırakmıyor ve yağlanma yapmıyor.
*En sevdiğim özelliklerinden birisi harika kokusu.
*Nemlendirmesi gayet güzel.
*Şık bir ambalaja sahip ve 50ml şeklinde satışa sunuluyor.

-Eğer sürdükten sonra cildinizle oynarsanız böyle hafif hafif pütürcükler şeklinde krem elinize geliyor.
-Vaat ettiği cilt canlandırıcı etkiyi pek fazla göremedim.





Sonuç olarak günlük kullanım için ihtiyaçlarınızı karşılayacak ve karma bir cilde sahipseniz yeteri kadar nemi sağlayacak nitelikte bir krem. Ben daha yarısını bile kullanmadım. Umarım bitirebilirim :))
Aranızda bu seriyi kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere Sevgilerrrr ;)) 

2 yorum:

  1. Ben bu serinin matlaştırıcı olan yeşil ambalajlısının hem tonik hem nemlendiricisi kullanıyorum. Gayet memnunum :) Toniğini zaten bayadır kullanıyordum,işe yarıyor benim için. Nemlendiriciyi de 2-3 aydır falan kullanmaya başladım,dediğin gibi kokusu çok hoş.Yapısını da seviyorum,baya hafif jel gibi olduğundan. Ciltle oynayınca ele gelen pütürler bende de oluyor ama oynamayınca sorun yok ,olsun o kadar :D Kısacası memnun kaldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürlerr ;)) Matlaştırıcı serinin toniğini bende merak ettim şuan :) Sevgilerr ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))