1 Eylül 2013 Pazar

Tatilden Kareler ;)

Merhaba Arkadaşlar. Uzun zamandır bloga yazı giremiyorum. Bunun sebebi son zamanlardaki yoğun tempo :/ Yaz okulu finalleri, kaldığım yeri yine değiştirmem, abonelikler, ev taşıma, tatil derken blogu biraz ihmal ettim. Kusura bakmayın :( Sanırım tatil bitene kadar düzenli yazı giremeyeceğim. Ama elimden geldiği kadar bir şeyler paylaşmaya çalışacağım. Şimdi bir haftalık tatilimden seçtiğim karelerle sizleri baş başa bırakıyorum ;))

Evimi taşıdıktan sonra bizimkiler evde oturmaktan sıkıldılar. Tabi hiç duramazlar yerlerinde, bir gün dışarı çıkmamak çok bunalttı onları. Bende hadi Sazova'ya gidelim dedim. Eskişehir 2013 Türk Dünyası Kültür Başkenti olduğu için etkinlikler varmış. Farklı ülkelerden gösteriler için ekipler gelmiş.  Bir süre onları izledik. Tesadüf oldu ama çok  zevk aldık :))

Saçlarının böyle kestirmelerinin sebebi asillik olarak gördükleri içinmiş. İlginç :))

Fotoğraf çektirdikten sonra nereli olduğunu sordum. İranlı cana yakın bir adamdı :))

Ve Sazova Parkından Eskişehir'in simgelerinden olmuş Masal Şatosu. Eskişehir'e yolunuz düşerse bir uğrayın derim ;) Gerçi ben 3 yılda 2 kez gittim ama olsun :))

Ertesi gün Antalya'ya gittik. Nihayet denize kavuştum :))

Sahilimizde çok aşık vardı galiba. Her gün böyle görüntülerle sıkça karşılaştık :))

Ve tatil boyunca yüzüme sürdüğüm 3 şey :))

Mavikent Karaöz'ün yukarıdan görüntüsü. Biz çok sevdik :))

Ailece kalabalık yerlerden pek hazzetmiyoruz. Havuzlar da buna dahil. Burası tam bize göreydi. Gelen insanlar belliydi ve gördüğünüz gibi öğle saatlerinde neredeyse kimse olmuyordu :)) Oraya her yıl gelenlerin söylediği gibi Akdeniz'in bakir kalmış nadir sahillerinden birisi ;)

Tatillerimin ayrılmaz 3'lüsü şapka, gözlük ve ben :))

Ohh be dünya varmış :))

Ailece Garnier Ambre Solaire (Gkf30) ile korunduk ;) Son iki yıldır bu sütü kullanıyoruz ve memnunuz ;)

Adrasan'a da uğramadan olmazdı. Sanırım o sıcakta esen tek yer Adrasan'dı. Geçen yıla göre çok kalabalıktı. Yavaş yavaş her yer keşfediliyor :/

Tatilin bittiğine üzülen ben :((

Ve Hanzade Ablacımla :)) Daha önce bahsetmiştim kendisinden ;) Konyaaltı'nda kısa bir buluşmamız oldu. Çok özlemişim...

30 Ağustos günü çay içmeye giderken MarkAntalya'daki bu görüntü hepimizi cezbetti. Geçmiş bayramımız kutlu olsun...

Son gün Düden Şelalesi gezmecemiz :)

Şahsen ben Manavgat Şelalesini daha çok beğenmiştim :P

Bukalemun ben :))

Burada biraz belli oluyorum ama güneşten gözlerimi açamamışım -_-

Düden Hatırası...

Gelirken Konya üzerinden geldik. Ve yağmur yağıyordu. Antalya'nın nemli ve sıcak havasından sonra o kadar iyi geldi ki :))))

Konya'dan geçerken Mevlana'ya uğramadan da olmazdı ;)

İşte 1 haftalık kısa tatilim bu kadardı. Çok uzun olmaması için fazla fotoğraf seçmedim. İnstagramdan takip edenler az çok neler yaptığımdan haberdar oldular. Fotoğrafları daha büyük görmek için üzerine tıklayabilirsiniz. Şimdilik bu kadar. Sizler tatilde neler yaptınız. Mutlaka gitmelisin dediğiniz sahiller nereler? Yorumlarınızı bekliyorum ;) Görüşmek üzere Sevgilerrr ;))

İnstagram'da ben...

1. enee o masal şatosu eskişehirde mi ilk baş yurtdışına filan çıktın sandm ne gzl şeyler varmış bizim ülkemizde :)

2. Evet canım. Kremlin Sarayına benzetmeye çalışmışlar. Ama her kule ülkemizdeki illerde bulunun kuleleri temsil ediyor. Daha ayrıntılı bilgi için sizleri Eskişehir'e bekliyoruz :))

3. Ben öğrenciyken masal şatosu daha bitmemişti içini çok merak ediyorum nasıl düzenlediler acaba öğrencilik muhteşem bi şey ya hele Eskişehir de öğrenci olmak.

4. Evet Eskişehir tam da söylendiği gibi öğrenci şehri. Masal şatosunun dışı bitti ama içine henüz ziyaretler başlamadı. Bakalım nasıl bir düzenleme yapıyorlar :))

5. Geçtiğimiz hafta ben de eşimin işi sebebiyle eskişehirdeydim bahsettiğin etkinliği denetlemeye gittik ve bu sporcu mu diyeyim okçu mu onlarla aynı otelde kaldık.nerdeyse her sabah kahvaltıyı onlarla yaptım.Saçları benim de çok dikkatimi çekmişti.Her defasında ne anlama geliyor acaba diye merak etmiştim doğrusu sayende öğrendim ;) İranlı olanı da tanıyorum otel de bayağı sosyaldi kendisi :D
    ayh yoruma bak sms maşallah! ^^,
    öpücükler ❤

6. oyyy kuzum. <3 Eskişehir'e gelirde söylemez mi insan :))Neyse bir daha ki sefere mutlaka haber bekliyorum. İranlı adam çok cana yakındı gerçekten :)) Saçlara ne diyeceğimi bilemiyorum ama :D :D

7. Tekrar gidices sanırım inş o zaman görüşelim ^.^
    Ayh o saçlar! hiç sevmedim çok itici geldi bana bi de kulaklarının arkasına sıkıştırıyorlardı ki bögh :/

8. Ayy evet ya :D o kulağa dolama muhabbeti çok komik :D Gülmekten öldük ailece :D :D Bir daha ki gelişine bir kahvemi içersin artık ;) Bekliyorum :*

9. inş canım ben de çok isterim inan ❤❤❤

10. Masal Şatosu ne kadar da güzelmiş bu arada Markantalyanın 30 ağustos için Türk bayrağı ışıklanması çok hoşuma gitti :) kaç senedir antalyada yaşıyoruz ben hala manavgat şelalesine gitmedim :)

1. Ailece gezmeyi çok sevdiğimiz için genel de gittiğimiz yerlerde gezilmedik yer bırakmayız :))

11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

12. Karaöz hakkındaki düşüncelerin için çok teşekkürler :) Mayıs ve Eylülde başka bir güzel oluyor orası :)

1. Karaöz'ü ailece çok beğendik. İnşallah yeniden gitme fırsatımız olur :)