3 Eylül 2013 Salı

Hologram Aşkına :))

Merhaba Arkadaşlar. Sonbahara merhaba demişken son güneş ışıklarından da faydalanmadan olmaz değil mi? Ben de bugünümü Catherine Arley'in 676 numaralı hologramlı ojesi ile değerlendirdim :))
Bakalım sizler nasıl bulacaksınız ;)










Işıltıları yakalayabilmek için bir sürü fotoğraf çektim. Normalde gerçekten belirginler. Yani en azından bu renkte öyle. Ama makineye tam yansıtamadım. Ben bu ojeyi Catherine Arley'in kendi internet sitesinden 2 liraya almıştım. Şu an 2.25 olmuş sanırım. Fiyatına göre çok çok iyi. Hem ojelerin boyutları hemde etkileri güzel. Bu görüntüyü elde etmek için 3 kat sürmem gerekti ama olsun :)) Görenler tırnaklarımı çevire çevire epey incelediler :)) Fırçası düz bir yapıya sahip ama sürerken iz bırakmıyor. Bu yönünü de sevdim. Kısacası ben bu ojeyi sevdim :)) Peki sizler nasıl buldunuz? Aranızda kullananlar varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)))

12 yorum:

  1. bende de var bu seriden ojeler nerede olduklarını bulursam süreceğim çok hoş durmuş..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)) Eminim sende de çok hoş duracaklar ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu serısı harıka çok begenıyorum bende !!
    Senin tırnaklarınada yakışmış cnm :*

    YanıtlaSil
  4. Rengine bayıldıımm bu ojeninn bende ediniyorum mutlaka bu renkten :) Ellerinde harika durmuş çok beğendim teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim ne demek asıl ben teşekkür ederim güzel yorumun için ;)

    YanıtlaSil
  6. çok güzelmiş rengi, yakışmışta :)

    YanıtlaSil
  7. Woww..çok güzelmiş tatlım yakışmıs,güle güle sürüştür.<3<3

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş bayıldım :) canım blogumda çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm :) Bakıyorum birazdan ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))