1 Ağustos 2013 Perşembe

Watsons Bayram İndiriminden Payıma Düşenler

Merhaba kızlar. Duymayan kalmamıştır umarım. Watsons güzel bir indirim yaptı. Ayrıntılar için bir önceki yazıma bakabilirsiniz. Ve ben yine yerimde duramadım gittim tabi :) Rimmel London için gittim denilebilir. Aslında az alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım :))


1.Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Intense Black- 12.50 TL
2. Rimmel London Lash Accelerator Endless Mascara- 9.99 TL
3. Rimmel London Apocalips Lip Gloss No:500 Luna- 6.50 TL
4. Rimmel London Kate Lipstick No:105- 6.50 TL
5. Rimmel London Kate Lipstick No:07- 6.50 TL
6. Rimmel London Bronzer- 6.50 TL
7. Solait Yüz Kremi 30 TL üzeri alışverişe- 3.99 TL

Aklınıza takılan bir şey olursa diye fişi aşağıya koydum ;)  



Evet Arkadaşlar. Benim aldıklarım bu kadarcık :) Sizler neler aldınız ve ya neler almayı düşünüyorsunuz  merak ediyorum. İndirim bitene kadar tekrar gidebilirim belki. :)) Fikirlerinizi paylaşın. Sevgilerrrr :*



17 yorum:

  1. Ben henüz gitmedim ama ilk günden çok güzel şeyler almışsın maybelline eyelinerı bende merak ediyorum,güle güle aldıklarını canım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim kızlar ;) Mağaza o kadar boştu ki ben de şaşırdım. Stoklar bitmeden indirim daha fazla duyulmadan bir an önce gidin derim ;)

    YanıtlaSil
  3. Aaay şimdi duydum bende kuzum güle güle kullan,dün oradaydım bilseydim bugun giderdim,tattollardan almam lazımm sanırım onlardada var !!!

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canımcım ^^ ben de listemi hazırlayıp en yakın zaman da gitmeyi düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  5. @madamekokoş Bu indirimler bazen insanı şaşırtıyor :) En yakın zamanda git canım. Tattoolarda da var evet :D

    YanıtlaSil
  6. @G. Tatlım indirim süresi uzun olduğu için tekrar tekrar gitmekten korkuyorum. Çünkü bunlar ihtiyaç fazlası :D :D Neler alacağını merakla bekliyorum :*

    YanıtlaSil
  7. Ben luna'yı geçen hafta 13tl'ye aldım ühü. :( Ama serinin diğerlerinden almamak için kendimi tutmuştum çok iyi yapmışım şimdi hepsini sömürücem! =D
    Güle güle kullan tatlım. :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim tatlım. Bende renkleri çok sevdim ama o kokusu yok mu, offf. Daha güzel bişey yapmak bu kadar zor olmamalı :D

    YanıtlaSil
  9. Gözlerim faltaşı gibi açık.Watsons indirim yaptı ve ben kaçırıyorum bu indirimi çok üzüldüm.Apocalips 6.5 liraya düşmüş.Ah ah burdada watsons olucaktı.İnşallah öbürkü indirimlere watsons olan bir ilde olurum :)hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canım. Sık sık indirim oluyor ama Rimmel London'da nerdeyse 1 senedir böyle bir indirim yoktu. Arkadaşlarından falan sipariş etsen keşke ;)

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan canım :) birşey sorucam rimmelde scandal eyes kalem farlar var mıydı?

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim canım :) Sanırım kalemlerde indirim yoktu :/ Ama Scandal Eyes mascara ve kalem set vardı 2'si 10 lira gibi bir fiyata :/

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim cevabın için, o zaman maybelline color tattooya bakmak lazım far için :)

    YanıtlaSil
  14. Rica ederim ne demek :) Color Tattoolar çok hoştu ama yeterince farım olduğunu düşünerek almamak için zor tuttum kendimi :D

    YanıtlaSil
  15. merhabaa :) güle güle kullan canım hepsini bu arada bu rimeli o kadar gördüm ki ama yorum pek görmedim kullandıktan sonra yorumlarını bekliyorum bu aarada bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim cnm :) Rimeli en yakın zamanda kullanıp yorumlayacağım. Şimdi bakıyorum bloguna ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))