21 Ağustos 2013 Çarşamba

THE BALM INSTAIN PINSTRIPE ALLIK / SWATCH

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere son zamanların en meşhur allık serisi The Balm Instain'in Pinstripe renginden bahsedeceğim :) Allık ilk çıktığında ve Türkiye'ye geldiğinde tüm renklere bayılmıştım ama denemek amaçlı ve bitiremeyeceğimi düşündüğüm için serinin farklı renklerinden tam bir mürdüm tonu diyebileceğim Pinstripe rengini tercih ettim. Aslında bu rengi birazda eski koyu saçlarıma döneceğimi düşünerek, uyumlu olması açısından da aldım diyebilirim.




*Ambalajı klasik The Balm ürünleriyle aynı tarz. Ama şirin sevimli. Ben The Balm ambalajlarını seviyorum :)
*Pigmentasyon ve kalıcılık açısından oldukça iyi. Uygularken dikkat etmek ve fırçadan fazlalığı mutlaka almak gerekiyor.
*Hafif bir tozutma problemi var ama doğru uygulama ile bununda önüne geçebilirsiniz.
*Azıcık sedefli bir ürün diyebiliriz. Ama sürdüğünüzde pek belli olmuyor. Işıldamıyorsunuz yani :))
*5.5 gr.lık bir ürün. Gratislerden temin edebilirsiniz. Fiyatı 27 TL. Ancak %50 indirimli 13.50 TL gibi bir fiyata hiç kaçırılmaması gerekir ;)
*Nars Sin'e dupe olarak gösteriliyor. Nars allıkların 80 TL gibi bir fiyatı olduğunu düşünürsek, illaki aynı değiller ama kararı siz verin diyorum :)) 








Kısacası ben bu allığı çok sevdim. Çok fazla allık kullanan birisi olsaydım tüm renklerini alırdım şahsen :) Aranızda kullananlar varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerrr :**

10 yorum:

  1. harika duruyoorrr :) almadığıma çok pişmanım indirimi bekleyebileceğimi sanmıyorum !!

    YanıtlaSil
  2. Bence indirimsiz olarak da alınabilecek bir ürün :) Tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendiğim bir allık iyi ki dördünü de almışım ilk indirimde diyorum..

    YanıtlaSil
  4. saç rengin çok güzel bayıldım ne kadar cok yakısmıs sana ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürlerr :)) Beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  6. Bayram indiriminde 4 rengini de alabilirim eski seriden cabana boy da güzel gözüküyor aslında :)

    YanıtlaSil
  7. Cabana Boy bana çok pembe geldi ama denk getirebilirsem gözüm Hot Mama'da :))

    YanıtlaSil
  8. Hot mama kesinlikle harika :)

    YanıtlaSil
  9. Hot Mama almayan bir ben kaldım galiba :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))