6 Ağustos 2013 Salı

Gratis Bayram İndirimden Payıma Düşenler

Merhaba Arkadaşlar. Dün dışarı çıktığımda AVM'nin kapanmasına 10 dakika kala Gratis'e uğradım ve bunları kaptım çıktım :) Ancak yaşadığım stresi sizlere anlatamam. Dediğim gibi zaten 10 dakikam vardı ve bir taraftan personellerin 'Kasaların kapanmasına şu kadar kaldı baskısı' bir taraftan kasaya koydukları yaşlı teyze :)) Off off n'olcak böyle bilmiyorum :/ Alarmı çıkaracağım diye ürünlerin paketlerini de yırttı zaten. Sinirden çatlayabilirdim :@ Bakmak istediğim bir kaç şey daha vardı ama bir başka indirime kaldılar artık.




The Balm Instain Allık/Pinstripe- %50 indirimli 13.50 TL
The Balm Lip Gloss1- %50 indirimli 9 TL



Sanırım en mini indirim alışverişini ben yaptım. Tekrar uğramak isterdim aslında ama muhtemelen öyle bir fırsatım olmayacak :/ Sizler neler aldınız bakalım. Benim kadar az şey alan var mı başka?
Benden şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;))

6 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan canım. Benim de bir çok ürünüm alarmlar yüzünden etiketi okunmaz halde ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  2. yaşadığım yerde Gratis yok diye çıldırıyorum artık, ben de İstanbul'daki arkadaşlarıma verdim siparişi aldırdım bikaç şey, ama en çok istediğim Mary lou manizer kalmamış yıkıldım! ben de toplamda 3 parça aldrmış oldum elime geçer geçmez ben de yazacağım blogta :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. @makyaj kelebeği : Teşekkürler canım. Aslında biraz daha dikkatli olsalar hiç bir zarar vermeden çıkıyor alarmlar ama özen göstermiyorlar ne yazık ki :/

    YanıtlaSil
  4. @Makyajın Kimyası: Benim aldığım yerde yani Forum Ankara, bütün ürünler vardı valla, her şey olduğu gibi duruyordu. Ki ben kapanmak üzereyken gittim yani :/ Ayrıca teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))