3 Ağustos 2013 Cumartesi

Essence Me My Ice Cream Shimmer Pearls / Işıltı Topları-Aydınlatıcı

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere bayılarak aldığım bir üründen bahsedeceğim :)) Bayılarak aldım evet ama eve gelip denediğimde şok oldum :) Şok oldum diyorum çünkü gerçekten ama gerçekten böyle bir performans beklemiyordum :) Resmen hayal kırıklığına uğradım :/ Görüntüsü o kadar güzel ki yiyesi geliyor insanın. Bir ürünü elime alınca ilk işim koklamak olur ve bu toplar o kadar güzel kokuyor ki keşke azıcık işe de yarasalardı.  Her türlü fırçayla, süngerle denedim ama bana mısın demedi. O ışıltıları görmek için büyüteç kullanmanız lazım :) Pigmentasyon sıfır. Topları elime alıp sürdüm, elimi içine daldırıp sizler için swatch yapmaya çalıştım ama pek başarılı olamadım. Şimdi resimlere bakabiliriz. :))







İşte etkisi böyle. Görebiliyor musunuz? Göremiyorsunuz. Göremezsiniz tabi. Çünkü bir işe yaramıyor :D
Tamam bir şey sürülmüş bir takım uğraşlar sonucunda, ama ne :)) Öfff çok dertlendim ya :) Preslemeyi düşündüm ama görüntüsüne tatlılığına kıyamıyorum :/ Süs olarak kalacak sanırım. Bence alıp da paranızı çöpe atmayın. Benden söylemesi :))
Koleksiyondan 2 oje bir de bu ışıltı vermeyen ışıltı toplarını aldım ve ne yazık ki performans açısından bu koleksiyonu beğenmedim :/ Başka ürünleri de denemeyeceğim sanırım. Yorumlarınızı bekliyorum. ;) Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek üzere Sevgilerrr ;)

8 yorum:

  1. Bunu gördüğümde çok hoşuma gitmişti ama kesin bir işe yaramıyordur diyip almamıştım. :)
    İyi ki almamışım ama görüntü çok şeker toplar falan. :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de iyi ki almamışsın canım. Yorumları görseydim ben de almazdım. Ama zaten yorumlardan önce almıştım :/ İlk mağdurlardanım yani :))

    YanıtlaSil
  3. bazı urunler sadece para tuzagıdır ya işte buda onlardan biri. cok arastırıp almk lazım aslında.ben cok fazla urun denemek yerine begendiğim ürünü bitirene kadar onu kullanıyorum. Daha sonra cok guzel oldugu soylenen bir ürüne daha sans veryorum. İlk cıkan bişeyı almak malesef böyle oluyor. Tecrube edındım.

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle oldu canım. Bende genelde araştırıp alıyorum ama bunun güzelliğine dayanamayınca tuzağa düşmüş oldum :)) Neyse artık inşallah böyle bir olayı tekrar yaşamam ;)

    YanıtlaSil
  5. Sadece bakmalık olmuş canım işte bak bak dur :) güle güle kullan preslersen daha güzel olur aslında allıklarının üzerine yada toz farların bişilerin içinede aydınlık amaçlı katabilirsin.

    .**

    YanıtlaSil
  6. Sağol cnm. Preslemeyi düşünmüyorum(:

    YanıtlaSil
  7. çok alemsin :D yazık olmuş ama olsun çok şekerler. :))

    YanıtlaSil
  8. Yok yok iyi oldu :) Hatalardan ders çıkarmak lazım :D :D

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))