20 Ağustos 2013 Salı

Bitenler #3

Merhaba Arkadaşlar. Yaz geldi blog ihmal edildi gibi oldu biraz ama sizlerden özür diliyorum. Bir akıllılık yapıp yaz okuluna geldimya hani, onun tasasını çekiyorum şimdi :) Neyse gelelim son zamanlarda bitirdiğim ürünlere. Şöyle bir baktım da gerçekten ne kadar az ürün bitiren bir insanmışım :)) Bir bitirme projesi yapsam iyi olacak. Şimdi geçelim bitenlere ;)





1.Elseve Arginine Direnç Saç Bakım Kremi: Çook severek kullandım ve bitirdim. Özellikle kokusu harikaaa. Saçları kısa sürede yumuşacık yapıyor. Bitirmeye kıyamadım diyebilirim. İndirimde denk getirirsem bir kaç tane alayım diyorum. Ama çabuk bitiyor. Ayrıntılı yazısı için tık tık

2. Loreal Paris Pure Zone Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik: Yine severek kullandığım ve etkisine inanıp bir çok arkadaşıma tavsiye ettiğim bir ürün. Ancak sanki ağır gibi. Daha hafif şeyler kullanmaya karar verdim :) En azından 25'ime kadar ;) Daha sonra tekrar alabilirim. Peelingini de kardeşime götürdüm o kullanıyor. Ayrıntılı yazısı için tık tık




3. D&P Deodorant: Geçen yıl parfüm almıştım onun yanında hediyeydi. Kokusu güzel ama bir işe yaramıyor. Odama sıkarak bitirdim :) Alacağım bir ürün değil.

4. Nivea Stress Protect Deodorant: Severek kullanıp bitirdiğim bir ürün. Bitmesini istemediklerimden :) Mutlaka tekrar alırım. Ayrıntılı yazısı için tık tık.


5. Maybelline The Colossal Volum'express Mascara: Aslında çok iyi anlaşmıştık ama çabuk bitti. :/ Onun dışında memnun kaldım. Tekrar alabilirim. Ayrıntılı yazısı için tık tık.

6. Golden Rose Dipliner-Likit Eyeliner: Severek kullanıyorum. Bir senelik stoğum var neredeyse :)) Ama bir önceki bitenlerdeki gibi bununda kapağı çatladı :( Sırf bu yüzden başka eyeliner deneyeceğim galiba. Ayrıtılı yazısı için tık tık.


7. AveSeena Kaş Jeli: Mükemmel değil ama bence işe yaradı. Tekrar almayı düşünmüyorum. Ayrıntılı yazısı için tık tık.

8. Kalyon Tırnak Koruyucu ve Sertleştirici: Benim mucizevi ürünlerimden birisi :) Etkili olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda çok sık kullanmıyorum ama denize gidecekler için büyük kurtarıcı :)) Yarısına inince kıvamı değişti ve tırnak etlerim de biraz yanma yaptı. Ama vazgeçmeyeceğim ürünlerden birisi ;) Yenisi açıldı bile.


9. Fe Makyaj Temizleme Pamuğu: Makro Marketlerde 1 lira reyonuna düşüyor sık sık. Bende denk geldikçe stok yapıyorum. Memnunum ve şuan elimde bir tane daha var :)

10. Rosense Nemlendirici El Kremi Tester: Gül suyunun içinden çıkmıştı. Etkisini ve kokusunu çok sevdim. Elimdeki onca krem bitince alabilirim :))

11. Tırnak Yüzeyi Törpüsü: Tırnak yüzeyinde ki pürüzleri düzeltmek için ihtiyaç duydukça kullanıyorum. Bunu alalı 1 yıl olmuştu. Yenisini açtım. Gerekli ve sürekli alabileceğim bir ürün.


12. Signal White Now Diş Macunu: İki yıldır sadece bu macunu kullandım. Gerçekten beyazlattığını söyleyebilirim. Ama ağır bir diş macunu. Diş konusunda çok çektiğim için bitkisel ürünlere geçiş yaptım :)

13. Watsons Ağız Çalkalama Suyu (Yeşil çay-limon) : Hiç memnun kalmadım. Hiç bir işe yaramıyor ve ağızda kötü bir tat bırakıyor. Yarısını bile kullanmadım. Çöpe gidiyor :) 


Ve aylık rutin bitenlerim :) Saç losyonları ve Ketoral Şampuan.

Şimdilik benim bitirdiklerim bu kadar. Aralarında kullandıklarınız ve önerileriniz varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrrr ;))


2 yorum:

  1. az bitiriyorum demishsin ama bence iyi.flormar eyeliner kullaniyorum ambalaj falan kirilmiyor.basharilar

    YanıtlaSil
  2. Kaç ayda ancak bu kadar işte canım :) Flormar hiç düşünmedim, bakabilirm. Teşekkürler yorumun için ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))