21 Ağustos 2013 Çarşamba

THE BALM INSTAIN PINSTRIPE ALLIK / SWATCH

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere son zamanların en meşhur allık serisi The Balm Instain'in Pinstripe renginden bahsedeceğim :) Allık ilk çıktığında ve Türkiye'ye geldiğinde tüm renklere bayılmıştım ama denemek amaçlı ve bitiremeyeceğimi düşündüğüm için serinin farklı renklerinden tam bir mürdüm tonu diyebileceğim Pinstripe rengini tercih ettim. Aslında bu rengi birazda eski koyu saçlarıma döneceğimi düşünerek, uyumlu olması açısından da aldım diyebilirim.




*Ambalajı klasik The Balm ürünleriyle aynı tarz. Ama şirin sevimli. Ben The Balm ambalajlarını seviyorum :)
*Pigmentasyon ve kalıcılık açısından oldukça iyi. Uygularken dikkat etmek ve fırçadan fazlalığı mutlaka almak gerekiyor.
*Hafif bir tozutma problemi var ama doğru uygulama ile bununda önüne geçebilirsiniz.
*Azıcık sedefli bir ürün diyebiliriz. Ama sürdüğünüzde pek belli olmuyor. Işıldamıyorsunuz yani :))
*5.5 gr.lık bir ürün. Gratislerden temin edebilirsiniz. Fiyatı 27 TL. Ancak %50 indirimli 13.50 TL gibi bir fiyata hiç kaçırılmaması gerekir ;)
*Nars Sin'e dupe olarak gösteriliyor. Nars allıkların 80 TL gibi bir fiyatı olduğunu düşünürsek, illaki aynı değiller ama kararı siz verin diyorum :)) 








Kısacası ben bu allığı çok sevdim. Çok fazla allık kullanan birisi olsaydım tüm renklerini alırdım şahsen :) Aranızda kullananlar varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerrr :**

20 Ağustos 2013 Salı

Bitenler #3

Merhaba Arkadaşlar. Yaz geldi blog ihmal edildi gibi oldu biraz ama sizlerden özür diliyorum. Bir akıllılık yapıp yaz okuluna geldimya hani, onun tasasını çekiyorum şimdi :) Neyse gelelim son zamanlarda bitirdiğim ürünlere. Şöyle bir baktım da gerçekten ne kadar az ürün bitiren bir insanmışım :)) Bir bitirme projesi yapsam iyi olacak. Şimdi geçelim bitenlere ;)





1.Elseve Arginine Direnç Saç Bakım Kremi: Çook severek kullandım ve bitirdim. Özellikle kokusu harikaaa. Saçları kısa sürede yumuşacık yapıyor. Bitirmeye kıyamadım diyebilirim. İndirimde denk getirirsem bir kaç tane alayım diyorum. Ama çabuk bitiyor. Ayrıntılı yazısı için tık tık

2. Loreal Paris Pure Zone Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik: Yine severek kullandığım ve etkisine inanıp bir çok arkadaşıma tavsiye ettiğim bir ürün. Ancak sanki ağır gibi. Daha hafif şeyler kullanmaya karar verdim :) En azından 25'ime kadar ;) Daha sonra tekrar alabilirim. Peelingini de kardeşime götürdüm o kullanıyor. Ayrıntılı yazısı için tık tık




3. D&P Deodorant: Geçen yıl parfüm almıştım onun yanında hediyeydi. Kokusu güzel ama bir işe yaramıyor. Odama sıkarak bitirdim :) Alacağım bir ürün değil.

4. Nivea Stress Protect Deodorant: Severek kullanıp bitirdiğim bir ürün. Bitmesini istemediklerimden :) Mutlaka tekrar alırım. Ayrıntılı yazısı için tık tık.


5. Maybelline The Colossal Volum'express Mascara: Aslında çok iyi anlaşmıştık ama çabuk bitti. :/ Onun dışında memnun kaldım. Tekrar alabilirim. Ayrıntılı yazısı için tık tık.

6. Golden Rose Dipliner-Likit Eyeliner: Severek kullanıyorum. Bir senelik stoğum var neredeyse :)) Ama bir önceki bitenlerdeki gibi bununda kapağı çatladı :( Sırf bu yüzden başka eyeliner deneyeceğim galiba. Ayrıtılı yazısı için tık tık.


7. AveSeena Kaş Jeli: Mükemmel değil ama bence işe yaradı. Tekrar almayı düşünmüyorum. Ayrıntılı yazısı için tık tık.

8. Kalyon Tırnak Koruyucu ve Sertleştirici: Benim mucizevi ürünlerimden birisi :) Etkili olduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda çok sık kullanmıyorum ama denize gidecekler için büyük kurtarıcı :)) Yarısına inince kıvamı değişti ve tırnak etlerim de biraz yanma yaptı. Ama vazgeçmeyeceğim ürünlerden birisi ;) Yenisi açıldı bile.


9. Fe Makyaj Temizleme Pamuğu: Makro Marketlerde 1 lira reyonuna düşüyor sık sık. Bende denk geldikçe stok yapıyorum. Memnunum ve şuan elimde bir tane daha var :)

10. Rosense Nemlendirici El Kremi Tester: Gül suyunun içinden çıkmıştı. Etkisini ve kokusunu çok sevdim. Elimdeki onca krem bitince alabilirim :))

11. Tırnak Yüzeyi Törpüsü: Tırnak yüzeyinde ki pürüzleri düzeltmek için ihtiyaç duydukça kullanıyorum. Bunu alalı 1 yıl olmuştu. Yenisini açtım. Gerekli ve sürekli alabileceğim bir ürün.


12. Signal White Now Diş Macunu: İki yıldır sadece bu macunu kullandım. Gerçekten beyazlattığını söyleyebilirim. Ama ağır bir diş macunu. Diş konusunda çok çektiğim için bitkisel ürünlere geçiş yaptım :)

13. Watsons Ağız Çalkalama Suyu (Yeşil çay-limon) : Hiç memnun kalmadım. Hiç bir işe yaramıyor ve ağızda kötü bir tat bırakıyor. Yarısını bile kullanmadım. Çöpe gidiyor :) 


Ve aylık rutin bitenlerim :) Saç losyonları ve Ketoral Şampuan.

Şimdilik benim bitirdiklerim bu kadar. Aralarında kullandıklarınız ve önerileriniz varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrrr ;))


6 Ağustos 2013 Salı

Gratis Bayram İndirimden Payıma Düşenler

Merhaba Arkadaşlar. Dün dışarı çıktığımda AVM'nin kapanmasına 10 dakika kala Gratis'e uğradım ve bunları kaptım çıktım :) Ancak yaşadığım stresi sizlere anlatamam. Dediğim gibi zaten 10 dakikam vardı ve bir taraftan personellerin 'Kasaların kapanmasına şu kadar kaldı baskısı' bir taraftan kasaya koydukları yaşlı teyze :)) Off off n'olcak böyle bilmiyorum :/ Alarmı çıkaracağım diye ürünlerin paketlerini de yırttı zaten. Sinirden çatlayabilirdim :@ Bakmak istediğim bir kaç şey daha vardı ama bir başka indirime kaldılar artık.




The Balm Instain Allık/Pinstripe- %50 indirimli 13.50 TL
The Balm Lip Gloss1- %50 indirimli 9 TL



Sanırım en mini indirim alışverişini ben yaptım. Tekrar uğramak isterdim aslında ama muhtemelen öyle bir fırsatım olmayacak :/ Sizler neler aldınız bakalım. Benim kadar az şey alan var mı başka?
Benden şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;))

4 Ağustos 2013 Pazar

Gratis Bayram İndirimi

Gratis beklenen bayram indirimini sonunda yaptı ;) Listeler yapılsın, Gratis'e gidilsinn :)))




















3 Ağustos 2013 Cumartesi

Essence Me My Ice Cream Shimmer Pearls / Işıltı Topları-Aydınlatıcı

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere bayılarak aldığım bir üründen bahsedeceğim :)) Bayılarak aldım evet ama eve gelip denediğimde şok oldum :) Şok oldum diyorum çünkü gerçekten ama gerçekten böyle bir performans beklemiyordum :) Resmen hayal kırıklığına uğradım :/ Görüntüsü o kadar güzel ki yiyesi geliyor insanın. Bir ürünü elime alınca ilk işim koklamak olur ve bu toplar o kadar güzel kokuyor ki keşke azıcık işe de yarasalardı.  Her türlü fırçayla, süngerle denedim ama bana mısın demedi. O ışıltıları görmek için büyüteç kullanmanız lazım :) Pigmentasyon sıfır. Topları elime alıp sürdüm, elimi içine daldırıp sizler için swatch yapmaya çalıştım ama pek başarılı olamadım. Şimdi resimlere bakabiliriz. :))







İşte etkisi böyle. Görebiliyor musunuz? Göremiyorsunuz. Göremezsiniz tabi. Çünkü bir işe yaramıyor :D
Tamam bir şey sürülmüş bir takım uğraşlar sonucunda, ama ne :)) Öfff çok dertlendim ya :) Preslemeyi düşündüm ama görüntüsüne tatlılığına kıyamıyorum :/ Süs olarak kalacak sanırım. Bence alıp da paranızı çöpe atmayın. Benden söylemesi :))
Koleksiyondan 2 oje bir de bu ışıltı vermeyen ışıltı toplarını aldım ve ne yazık ki performans açısından bu koleksiyonu beğenmedim :/ Başka ürünleri de denemeyeceğim sanırım. Yorumlarınızı bekliyorum. ;) Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek üzere Sevgilerrr ;)

1 Ağustos 2013 Perşembe

Watsons Bayram İndiriminden Payıma Düşenler

Merhaba kızlar. Duymayan kalmamıştır umarım. Watsons güzel bir indirim yaptı. Ayrıntılar için bir önceki yazıma bakabilirsiniz. Ve ben yine yerimde duramadım gittim tabi :) Rimmel London için gittim denilebilir. Aslında az alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım :))


1.Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Intense Black- 12.50 TL
2. Rimmel London Lash Accelerator Endless Mascara- 9.99 TL
3. Rimmel London Apocalips Lip Gloss No:500 Luna- 6.50 TL
4. Rimmel London Kate Lipstick No:105- 6.50 TL
5. Rimmel London Kate Lipstick No:07- 6.50 TL
6. Rimmel London Bronzer- 6.50 TL
7. Solait Yüz Kremi 30 TL üzeri alışverişe- 3.99 TL

Aklınıza takılan bir şey olursa diye fişi aşağıya koydum ;)  



Evet Arkadaşlar. Benim aldıklarım bu kadarcık :) Sizler neler aldınız ve ya neler almayı düşünüyorsunuz  merak ediyorum. İndirim bitene kadar tekrar gidebilirim belki. :)) Fikirlerinizi paylaşın. Sevgilerrrr :*



Watsons Büyük Bayram İndirimi- Kaçırmayın!!!

Bilgisayarımı açtım ve Watsonstan bildirim var. İndirim falan diyor. Kesin saçma sapan bir indirim diye içimden geçirirken resimlere bakmamla şok geçirmem bir oldu. Watsons'a koşuyoruz kızlarrr ;)