24 Temmuz 2013 Çarşamba

Şimdiye Kadar Kullandığım Maskaralar-Top 10

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizler için şimdiye kadar kullandığım maskaraların bazılarından Top 10 oluşturdum. Benim olmazsa olmaz makyaj malzemem maskaradır. Çünkü kirpiklerim kısa, seyrek, kıvrık değil ve ince. Yorumlarımı da bu kirpik yapısında ki etkilere göre yaptım. Benim beğenmediğim bir maskarayı çok sevmişseniz muhtemelen kirpik yapılarımız farklıdır. Ve kesinlikle sürüş çok önemli. Şimdi geçelim yorumlarıma.



                   

Pastel Express Volume+Length Maskara: En başa bu maskarayı koydum çünkü gerçekten memnunum. Geçenlerde instagrama  da bu ürünün kirpiklerimde duruşunun fotoğrafını koymuştum.
*Kıvırması ve uzatması gayet iyi. Ancak çok fazla dolgunluk verdiğini söyleyemem ama yinede sizi tatmin edebilir. Rengi ise simsiyah. Gerçekten güzel bakışlar veriyor.
* Fırçası silikon, sık. Oldukça elastik. Silikon fırça sevmeyenlere bile bence kendisini sevdirebilir.
* Olumsuz yanı ise çok çabuk kuruması ve 2. katı geçmenize engel olması. Ama zorlarsanız 2. katta topaklanma yapabilir. Diğer olumsuz sayılabilecek sebep ise yıkamayla çıkmaması. Waterproff olmamasına rağmen adeta o etkiyi veriyor ve gün boyu kirpikleriniz de kalıyor.
*Harika değil ama fiyatına göre gayet güzel. İkinci kez aldığım ve alacağım tek maskara diyebilirim :)
*Fiyatı 10-15 TL arası bir şey olması lazım. 
*Benim bu ürüne puanım 10/9.






           

Lancome Definicils Maskara: Sevdiğim maskaralardan bir tanesi de bu. Zevkle kullandım ve bitmek üzere. Ayrıntılı yazısı ve kirpiklerimde ki duruşu için tıklayabilirsiniz.
* Uzatması ve kıvırması gayet güzel. Kirpikleri tek tek ayırıyor. Bu üründe müthiş bir dolgunluk vermiyor. Ancak 2 katta yeterli bir dolgunluk elde edebilirsiniz. Kirpiklerinizi de ağırlaştırmıyor.
*Topaklanmaması en büyük avantajı. 
*Fırçası kıl ve uç kısma doğru sivriliyor. Kullanım açısından bir kolaylık.
* Fiyatı 50-60 TL civarında olması lazım.
*Benim puanım 10/8.





Maybelline The Colossal Volum'Express Cat Eyes Maskara: Tesadüfen aldığım bu maskaradanda memnun kaldım ve zevkle kullanıp bitirdim. Ayrıntılı yazısı ve kirpiklerimde ki duruşu için tıklayabilirsiniz.
*Kıvırması, uzatması ve dolgunluk vermesi güzel. Ancak ikinci katta topaklanma yapabiliyor.
*Kirpikleri ağırlaştırmıyor.
*Fırçası kıvrımlı ve kıl. Böyle kıvrımlı fırçaları seviyorum. Tüm kirpiklerinizi aynı anda kavrayabiliyor.  
*Fiyatına göre tercih edilebilir bir ürün. 15-20 TL
*Puanım 10/8.






Rimmel London Lash Accelerator Mascara: Yanlış hatırlamıyorsam doğal içerikli bir maskaraydı. Bana en uzun süre  dayanan maskara. Yakalaşık 6 ay boyunca kurumadı ve bitmedi.
* Bence daha çok dolgunluk veriyor.
*Düzenli kullanımla 30 günden sonra % bilmem kaç uzatacağını söylüyor ama öyle bir şey olmadı bende :)
*Aksine çok fazla uzunluk veren bir maskara değil. 
* Islak bir görünümü var ve çabuk kurumadığı için 3. katı bile geçebilirsiniz. 
*Kışın kullanmamanızı öneriyorum çünkü akma yapabiliyor.
*Fırçası kıl ve ortası bombeli. Kullanım olarak rahat.
*Kirpiklerinizi ağırlaştırmıyor.
*Fiyatına göre tercih edilebilir bir ürün. 20 TL.
*Puanım 10/7


Victoria's Secret Beauty Rush Brown Maskara: Amerika'dan bir arkadaşım hediye getirmişti. Günlük kullanım için güzel bir ürün.
*Uzatmıyor ancak kıvırması ve dolgunluk vermesi gayet güzel. Kirpiklerinizi ağırlaştırmıyor.
*Topaklanma yapmıyor ve gün içinde rahatlıkla tazeleyebilirsiniz.
*Fırçası kıl ve hafif dolgun.
*Ancak çok çabuk kurudu. İçinde daha bir sürü var ama kurudu :(
*Fiyatını bilmiyorum ama dediğim gibi günlük kullanım için tercih edilebilir.
*Puanım 10/6




Rimmel London Glam'Eyes Lash Flirt Maskara: Sırf indirimli olduğu için aldığım bir üründü ama kötü değil.
*Kıvırdığı ve uzattığını söyleyebilirim ancak yine volume yok :))
*Fırçası sert ve gözünüze değdirirseniz bittinizz :))
*Çok çabuk bitti ama fiyatına göre iyi bir ürün.
*Ben indirimli almıştım ama sanırım 15-20 TL gibi bir fiyatı var. Emin değilim
*Puanım 10/6 









Nivea Volume Nano Definition Maskara: Ambalajını çok sevdiğim bir üründü kendisi :))
* Hafif, günlük kullanım için uygun bir maskara.
* Bir süre sonra topaklanma yapıyor ama tek kat sürdüğünüzde bir problem yok.
Fiyatı: 25-30 TL arasında.
Puanım:10/6




Avon Super Curlecious Maskara: Nice heveslerle aldığım ancak beklediğim etkiyi vermeyen maskara :/
*Eğer kirpikleriniz benim kadar zayıf değilse muhtemelen bu maskaradan memnun kalırsınız.
*Fırçası muhteşem. Tombul, silikon, sık ve kıvrımlı. En sevdiğim yönü bu oldu. Ayrıca güzel kıvırıyor. Ancak hacim vermiyor ne yazık ki :( 
*Ancak formülü bana pek gitmedi.Oysa ne hayallerim vardı bu ürünle ilgili :D
*Fiyatını hatırlamıyorum katologdan bakabilirsiniz.
*Puanım 10/6 


Oriflame Lash Extreme Maskara: Hediye gelmişti ancak bitiremedim :)
*Uzun kirpikler için üretilmiş bir maskara bence. Sadece kıvırdığını söyleyebilirim.
*2. katta ıslak ve yapışık bir görünüm elde ediyorsunuz :D:D
*Fırçası ince ve çok sert.
*Ben sevmedim ancak kirpikleri uzun bir arkadaşımda çok güzel duruyordu.
*Fiyatını bilmiyorum maalesef :/
*Puanım 10/5



Avon Super Shock Max Maskara: Hayatımda kullandığım en kötü maskara olduğundan daha önce bahsetmiştim :)) Sevdiğim tek şey fırçasıydı o da gözünüze batıyor sürerken. Kontrol altına alamıyorsunuz. :) Ne dolgunluk, ne uzunluk hiç bir şey vermiyor. Tam bir fiyasko. Zaten kurudu gitti hemencik. Ayyy puan bile vermek istemiyorum bu ürüne :) Düşünün artık D:D:

Neysee....
İşte benim sizler için seçtiğim olumlu-olumsuz yönleri olan maskaralar böyle. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. İçlerinden kullandıklarınız varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Ve tabii ki maskara önerilerinizi de. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerr :** 


6 yorum:

  1. Yazını çok sevdim :) Benim kullandığım en iyi maskara Essence'in I love Extreme maskarasıydı. Şiddetle tavsiye ederim. Ama kullandığım ilk ay sevmemiştim. Sonra güzelleşmişti :) Ondan sonra da tombik, mor Maybelline maskaralar favorim:)

    YanıtlaSil
  2. Mor Maybelline leri bende merak ediyorum. Elimdekiler bitince deneyeceklerim arasındalar. Teşekkürler tavsiyen için :*

    YanıtlaSil
  3. Avon superchock max maskaraya ben bayılıyordum aslında :D Onun dışında sadece pastel'i ve maybelline colossal'ı kullandım. Pastel'imin kapağını kırdığım için kurudu ikinci aldığım da bozuk çıktı. Colossalı hala severek kullanıyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Sadece Supershock olanından bir çok kişi memnun ama genelde bunu sevmiyorlar. Bilemedim :) Bir daha Avondan mascara almaya cesaret edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Pastelden ben de beklediğimden iyi çıkmıştı, memnun kalmıştım.Şu an Essence I Love Extreme kullanıyorum ama memnun diilim.Volume diye bişi yok.Sadece tek tek ayırıyor.Maybelline'den devam edeceğim gibi görünüyor. Top list maskara yazısı çok iyi fikir verdi.Bu tür top listleri seviyorum:) Ben de bloguma beklerim;)

    YanıtlaSil
  6. içlerinden sadece avon supershock u kullanmıştım. bu yazıdan sonra sanırım hepsini deneyeceğim çok merak ettim :)
    sevgiler
    http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))