23 Temmuz 2013 Salı

Nivea Stress Protect Anti-Transpirant Deodorant

Merhaba kızlar. Bugün sizlere son zamanlarda oldukça meşhur olmuş bu deodoranttan bahsetmek istiyorum. Niveanın stresli anlarda ekstra koruma vaat ettiği bu ürün bakalım gerçekten vaadini gerçekleştiriyor mu?
*Ürün anti-perspirant. Aslında anti-transpirant ve anti-perspirant aynı şeyler. Yaptıkları şey ise içlerinde bulundurdukları alüminyum tuzlar sayesinde gözenekleri tıkayıp terlememizi engellemek. Bu tuzlar 2-3 gün içerisinde gözeneklerden atılıyor. Ancak yine de koltuk altı dışında başka bölgelere uygulanmaması gerekiyor. Bunun sebebi ise vücutta tıkanan gözenekler artınca deri nefes alamıyor ve vücut ısısı yükseliyor. Deodorantları her taraflarına sıkanları gördüğüm için bu uyarıyı yapmak istedim :)) 
*Anti-perspirantların normal deodorantlardan farkı ise yukarıda söylediğim gibi terlememizi engellemesi. Normal deodorantlar sadece güzel koku verirler ve etkileri yalnızca 12 saat kadar sürer. Ancak anti-perspirantlar %60 a kadar terlemeyi engelleyip etkisini 3-4 güne kadar sürdürebilir. 
*Ben de bu ürünün terlemeyi en çok engelleyenler sınıfına girdiğini düşünüyorum. Özellikle çok terleyen arkadaşlar tercih edebilirler. 
*Stresli anlarda ekstra koruma demesinin sebebi ise sanırım öyle durumlarda daha çok terlememiz ve bu ürünün işlevselliğinin oldukça yüksek oluşu :)
*Açıkçası ben memnun kaldım. Hatta bir süre elimi başka hiç bir ürüne sürmedim. 48 saat olmasa bile 24 saat ter kokusundan emin olabilirsiniz. Kokusu da etkisi de çok güzel. Şuan bitmek üzere ve muhtemelen tekrar alacağım ürünler arasında kendisi :) Terleme demişken bir ipucu verelim :) Giydiğimiz kıyafetler ter kokusunu olumsuz etkileyebilir. Özellikle sentetik kıyafetler daha çok koku yapar. Ben pamuklu ürünler tercih etmenizi öneririm  ;)




Aramızda kullananlar varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;))

3 yorum:

  1. Bende kullandım çok terleyen birisi olarak. Gerçekten terleme oranını en aza indiriyor ve o an ki sıktığın gibi kokusu hiç gitmiyor. Çok memnunum çok başarılı olmuş bu deodorant

    YanıtlaSil
  2. Evet katılıyorum, etkisi gitse bile kokusu gitmiyor :))

    YanıtlaSil
  3. her sıktığımda duştan yeni çıkmış gibi mis kokuyorum :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))