14 Temmuz 2013 Pazar

Mim (Ben Kimim?)

Şeyda'nın Şeyleri blogunun sahibesi sevgili Şeyda beni mimlemiş. Şeydayla blog dışında da konuşuyoruz ve gerçekten çok şeker. :)) Kendisine beni mimlediği için teşekkür ediyorum ve blogunu takip etmenizi tavsiye ediyorumm ;) Şimdi gelelim sorulara...


BEN KİMİM?
Ben 5 Ağustosta 22 yaşına girecek, Ankaralı olmakla beraber Eskişehir Osmangazi Üniversitesindeki 5 yıllık öğrenim hayatının 3. yılına başlayacak, bir hata edip üstten ders alıyım diye bu sene yaz okuluna gelmiş zavallı bir öğrenciyim :) Beni tanıyan sever, tanımayan nefret eder öyle karışık bir tipim. Ama birileriyle birlikte yaşama konusunda inanılmaz zorluklar çekerim, ve sırf bu yüzden depresyona girebilirim.
 Aslan burcu kadınıyım ve neredeyse burcumun tüm özelliklerini taşırım.Sinirli sert ve kaşları çatık gibi görünsem de içimde pamuk gibi bir yürekle yaşarım aslında. Sivri sinek dışında hiç bir canlıyı öldüremem, kıyamam. Odamda 1 hafta boyunca bir kelebekle yaşamışlığım vardır. Burdan da kelebeklerin ömrünün 24 saat olmadığı kanısına varıyoruz. En son bardağımda ki meyve suyu kalıntısının içinde ölü bulmuştum kendisini ve üzülmüştüm baya :/ 
Çabuk sinirlenen geç sakinleşen bir yapım var. Ama yeri gelince alttan almayı da bilirim. Neyse (: bu bölüm böyle uzar gider. En iyisi ben hakkımda diye bir bölüm yapıp orada kendimi uzun uzun anlatayım sizlere :)

BLOGUMUN ADI NEREDEN GELİYOR?
Huysuz cadı :) Blog açmaya karar verdiğim zaman oldukça uzun süre isim arayışındaydım ve sonunda bana özgü olması açısından bu tamlamayı kullanma kararı aldım :)

BLOG AÇMAYA NASIL KARAR VERDİN?
Senelerdir bir ürün alacağım zaman ve ya aldığım da forumlardan ve bloglarlardan o ürünler hakkında yorumları okuyordum ve bunun bana çok faydası oluyordu. Daha sonra bir hesap alıp blogları izlemeye başladım. Ondan sonrada ben neden yazmıyorum ki hem hobi olur, hem de bildiklerimi paylaşırım dedim ve böylelikle başladım işte (:

NEDEN YAŞAM BLOGU?
Aslında kozmetik ağırlıklı bir blogum var. Ancak blogumu ilk açtığımda modadan yemek tarifine kadar her şeyi paylaşırım diye düşünmüştüm. İlerleyen zamanlar da konsepti genişletebilirim belki :)


KİŞİLİĞİM?
Karşımdaki insan nasılsa ben de öyle olurum genelde. Bir insanla ikinci konuşmamda (ki bu genelde ilkinde de olabiliyor:)) tüm düşüncelerini, iyi niyetli mi kötü niyetli mi, samimi mi yapmacık mı anlayabilirim. 
Yapılan bir kötülüğü unutmam. O kişi ağzıyla kuş tutsa mimlenmiştir bir kere. Güvenmem. Aynı hatayı 2. kez yaptığım olsa da 3. asla olmaz (: Herkesin sırdaşı olabilirim ama genel de sırlarımı herkese anlatmam. 100lerce insan tanısam da bir avuç dostum vardır aslında. 
Beni tanıyan insanlar kendilerini rahat hissederler yanımda. Şebeklik yapmayı, saçmalamayı severim, ama sadece sevdiklerimin yanında. Anlamsız bir şeye saatlerce hatta günlerce gülebilirim :) Az ağlarım, zor susarım :)Tembel bir öğrenciyim, sınavlara hep bir gün öncesinden çalışırım ve genelde sabahlarım, hiç uyumadan sınava giderim çoğu zaman :) Bu tembelliğe rağmen notlarım da fena değildir hani, Allah'a şükür :)

HOŞLANDIKLARIM?
Bir şeyler üretmek, bir şeyler öğrenmek,  kitap okumak, hiç bir şey almayacak olsam bile D&R'a girmek, sabaha kadar oturmak, akşama kadar uyumak, çiğ tavuk ve et yemek :), sütü-meyve suyunu kafama dikip içmek, alışverişe çıkmak, hediye almak, hediye vermek, yurt dışından gelmiş her şey, kokulu mumlar, dürüst ve sevgi dolu insanlar, 1000lerce parça puzzle yapmak, fotoğraf çekmek, gözümden yaş gelene kadar gülmek ve bunu sağlayan insanlar, yemek, pasta-börek yapmak ve hint filmleri izlemekten hoşlanırım ;)

HOŞLANMADIKLARIM?
Yılışık insanın her türlüsünden, henüz yeni tanıştığı karşı cinsiyle can ciğer kuzu sarması olabilen mahluklardan, sokakta karı-kız kesen iğrenç adamlardan, sabahın köründe geçen hurdacı, sütçü, simitçi ve türevlerinden, ayağıma vuran ayakkabıdan, avokado, kereviz, kokoreç, ıspanak ve pırasa yemeğinden, sabah erken kalkmaktan, kötü kokulardan, kanlı her şeyden (hemofobim var :/), yürümekten, yorulmaktan hiiiiç hoşlanmam.



EN ÇOK SEVDİĞİM MAKYAJ MALZEMEM?
Eyeliner ve maskara. Onlarsız markete bile gitmem :)

ÇANTAMDA OLMAZSA OLMAZIM?
Cüzdan, güneş gözlüğü, ıslak-kuru mendil, ufak bir el kremi, ağrı kesici, yara bandı, telefon, lipstick, göz kalemi..
.
EN SON OKUDUĞUM KİTAP?

Bir Yaşıma Daha Girdim-Francesca Gould

Mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum. Sevgilerrr :**

10 yorum:

  1. Seninle konuşmuştuk hatırlarsan,yeniden seni tanımak güzeldi canım gayet açıklayıcı ve hoş olmuş okurken gülümsedim :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hatırlıyorum tabii ki. teşekkür ederim tatlm ;)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim canım,sana bir mesaj atmıştım bıodermayla ilgili twiterdan gelmedimi anlamadım cevap yazmadın merak ettim?

    YanıtlaSil
  4. Gelmedi ki :/ Mail at istersen. Bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. kişilik konusunda hemen hemen aynıyız aslında. ama ben hemen unutuveririm kötülüğü ,cevapladığın için teşekkürler =)

    YanıtlaSil
  6. Karşımdakine yansıtmam ama asla hiç bir şeyi unutmam :) Ayrıca rica ederim ne demek, sen mimlersin de ben yapmaz mıyım :))

    YanıtlaSil
  7. şimdiye kadar okuduğum en güzel mim sanırım!ellerine sağlık güzel arkadaşım benim :*

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim tatlımm. Özlettin kendini :*

    YanıtlaSil
  9. Attım canım yukarıdaki gmailine :)Sık kullandığın bir gmaille yanıt yazabilirsin :*
    Öpüyoruum ..:* (:

    YanıtlaSil
  10. ben de çok özledim ;) döndüm nihayet :*

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))