27 Temmuz 2013 Cumartesi

Hafta Sonu Makyajı #2

Merhaba Arkadaşlar. Daha önce bir hafta sonu makyajı paylaşmıştım. Üstünden baya zaman geçti. Bugün de tek paletle makyaj yaptım bakalım beğenecek misiniz :) ;)


Gözler: Essence far bazını göz kapağıma uyguladım. Ardından kaş altıma The Balm Balm Jovi paletinden Adagio isimli farı,göz kapağımın iç tarafına Third Eye Blinded, dış kısma da Alice Copper uyguladım ve karıştırma fırçası ile birleşme noktalarını dağıttım. Eye liner fırçamı ıslatarak Moderato isimli farı eyeliner şeklinde gözümün üstüne ve altına geçtim. Pastel Express Volume+Length maskarayı tek kat uyguladıktan sonra göz içime yine Pastel'in 101 numaralı kalemini sürdüm. Kaşlarımı paletten Presto isimli mat farla doldurdum ve göz pınarıma çok az aydınlatıcı sürdüm ;) 





Dudaklar: Dudaklarımı Flormarın 201 numaralı lipliner'ı ile çerçeveledikten sonra yine Balm Jovi paletinden Milly adlı ruj ile doldurdum :)





Ten: Tenimde Garnier BB krem var. Allık olarak paletteki Frat Boy allığı uyguladım ve allık üzerine, burnuma, dudak üstüme de çok az yine paletten MarryLou aydınlatıcı sürdüm. 

İşte bu kadarr :) Umarım beğenmişsinizdir. Makyaj yazılarına devam etmemi isterseniz lütfen bunu benimle paylaşın ;) Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerrr :*


19 yorum:

  1. Nefis olmuş canım. Kesinlikle devam etmelisin bence :))

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize çok sevindim. Teşekkürlerr :*

    YanıtlaSil
  3. Makyaj da harika, görüntü de:) Gayet başarılı olmuş, bence de sıklaşmalı bu postlar:)

    YanıtlaSil
  4. wooow harika olmuş bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ediyorum kızlar. Beğenmenize çokkk sevindim :* :* :*

    YanıtlaSil
  6. Makyajın çok hoş olmuş! :-) Bir de yanlış anlamazsın umarım, kötü niyetle söylemiyorum ama kaşlarını boyarsan daha iyi durur bence. :-)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım yorumun için. Kaşlarını boyarsan derken sanırım saç rengimi kastediyorsun. Normalde boyuyordum ama çok yakında eski saç rengime döneceğim için böyle bıraktım. ;)

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyorsun. Bir paletle işi bitirmişsin. Balm joviyi bir kenra bırkmıştım. Eh bu makyajı yapmak için el atayım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Durmak Yok Makyaja Devam! :D :D :D

    YanıtlaSil
  10. @kitapmakyajve40yaş Teşekkür ederim. Balm Jovi büyük kurtarıcı :))
    @G. Sen öyle diyorsan öyle yapayım o zaman ben :*

    YanıtlaSil
  11. Çok zarif, çok hoş. Tabii ki devam etmeli! :)

    YanıtlaSil
  12. sade ve çok güzel
    bir an sevindim tam aradığım gibi eyeliner buldum diye meğer fardan yapmışsın
    hiç düşünememiştim ben güzel fikir :)

    YanıtlaSil
  13. @nerwen:Teşekkür ederimm :) Umarım devam edebilirim ;)
    @Kova Kedınıyım Ben: Teşekkür ederim canım. Bazen fırçamı ıslatıp çeşitli farları bu şekilde uyguluyorum, güzel duruyor ;)

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım çok tatlı olmuş sana inanılmaz yakışmış:)

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim canımm, beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  16. Güzel olmuş gamzecim,e bir zahmet artık devamını bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim Tatlım :) İnşallah, yapmaya çalışcağım :D

    YanıtlaSil
  18. BU PALETİ UZUN ZAMANDIR ARAŞTIRAN BİRİ OLARAK, SİZİN MAKYAJINIZI GÖRDÜKTEN SONRA ALMAYA KARAR VERDİM :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok teşekkürler. Kesinlikle her bayanda bulunması gereken bir palet ;) Hiç düşünmeden al derim

      Sil

Fikrini Paylaş ;))