19 Temmuz 2013 Cuma

Gratis 4. Yaş Günü İndirimi

Ve günlerdir bloglar da dönüp duran Gratis'in yaş günü indirimi hangi ürünlerde belli oldu :))















Gördüğünüz gibi çok da bir indirim yok. Alınabilecek şeyler ise Gratis'e özel %40 indirimli ürünler, Güneş ürünleri, saç boyaları v.s. gibi ufak tefek şeyler. The Balm'da keşke %50 olsaydı. Çok fazla ürün bitirenler için güzel bir fırsat olabilir. Ama bana göre değil :) İşte böyle. Ben pek memnun kalmadım açıkçası. Ama yine bir uğrarım belki. Görüşmek üzere Sevgilerr...




2 yorum:

  1. ya şu gratisin bir indirimine denk gelemiyorum yiycem kendimi :)

    YanıtlaSil
  2. Neden denk gelemiyorsun canım. Sık sık indirim yapıyor. Ben de bu sefer gitmedim, kendimi zor tutuyorum. Bugün son gün. Bugünü de atlatırsam tamam :D:D

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))