30 Temmuz 2013 Salı

Golden Rose Dipliner-Likit Eyeliner

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere benim demir başlarımdan olan ve merak edilen, hakkında da soru aldığım bir üründen bahsedeceğim. Golden Rose Dipliner. Kendisiyle geçen yıl bir indirim zamanı tanışmıştık. Çok ucuzmuş, alayım deneyim diyerek alınmış bir ürün yani :) Bütün makyajlarımda kullanıyorum ve bugün sizler için yorumlayacağım. ;)


*Öncelikle diplinerlar(likit eyeliner da deniyor), klasik eyelinerlerdan farklı olarak daha sert ve kullanım kolaylığı sağlayan fırçalara sahipler. Sanırım tek farkları bu. Aşağıya zaten resmini koydum. O yüzden hayatında hiç eyeliner kullanmayan kişiler bile bunu rahatlıkla kullanabilirler.
*Rengi simsiyah ve genelde herkes 'Eyelinerının markası ne?' diye sorarlar. Bu biraz sürüşle de alakalı olabilir.
*Akma kayma bozulma yapmıyor. Yağlı göz kapaklarınız varsa, bir bazla bu problemi engelleyebilirsiniz.
*5 ml'lik bir ürün ama bana neredeyse her gün sürmeme rağmen 4-5 ay kadar gidiyor.
*Fiyatı 11-12 TL civarında olması lazım. Ben indirimde biraz abartıp 3 tane stokladım :)
*Olumsuz yönü ambalajı, kesinlikle hiç ama hiç sevmiyorum. Hem yazıları hemencik siliniyor, hemde birazcık sıksanız bile kapağı çatlıyor. Daha kaliteli bir ambalaj istiyorummm. Bu ne yaa dedirtiyor resmen :/ GR diğer ürünlerinde de yaşadım bu problemi, mail de attım ancak kaç ay oldu dönüş yok. Neyse hayırlısı :) 
*Kısacası fiyatına göre çok iyi  bir ürün, başka bir marka denemeyi aklıma bile getirmedim şahsen. Ama elimdekiler bitince onlara da şans verebilirim, belki :))



Aranız da bu ürünü kullananlar varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)



9 yorum:

  1. Fircasini gorunce denemeye karar verdim normalde eyeliner cekmeyi hic beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yazısını yazmıştım.Severek kullanıyorum.Tekrar tekrar alınacak bir ürün.

    YanıtlaSil
  3. lesnlikle benim de vazgecilmezlerimdendir kendisi
    ambalaj kısmına katılıyorum altın renkleri ve yazıları hemen çıkıyor, ama çatlama yaşamadım daha :)
    ben de biter bitmez yenisini alanlardanım, o kadar memnunum :)
    hatta bi kere daha ucuz marka almak zorunda kalıp fırçasını beğenmeyip yine GR fırçasıyla kullandım bitene kadar..
    kıvamı yapısından da çok memnunum ;)
    benim de kısa da olsa hakkında yazım vardı GR ürünlerim diye ;)

    beni ziyaret etmek istersen gulsevsar.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  4. @bakımlıolmakasktır: Canım bence de denemelisin. Kullanıp da memnun kalmayan görmedim henüz :)

    YanıtlaSil
  5. @undenied: Benim de toplamda kaç tane aldığım bir ürün bilmiyorum. İlk defa bir şeyi tekrar tekrar alıyorum galiba :D Yazına bakıcam şimdi cnm ;)

    YanıtlaSil
  6. @Gülçin Sevde: 3 tane GR eyelinerımın kapağı çatladı valla :D Sorun ben de mi bilemedim :) Yazına bakıyorum şimdi cnm, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  7. yıllardır vazgeçmediğim baştacım

    YanıtlaSil
  8. Fiyatına göre Performansı iyi. Fakat çok sulu bir eyeliner ve çık çabuk dağılıyor

    YanıtlaSil
  9. Fiyatına göre Performansı iyi fakat yapısı çok sıvı bir eyeliner ayrıca çok çabuk dağılıp bulaşma yapıyor

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))