31 Temmuz 2013 Çarşamba

Essence Me&My Ice Cream Nail Polish-02 Always In My Mint

Merhaba Arkadaşlar. Biliyorsunuz Essence yaza özel Me&My Ice Cream ismiyle yeni bir koleksiyon çıkardı. Tabii ben de durur muyum, hemen gittim bir iki parça bir şeyler aldım. Instagram'dan takip edenler görmüşlerdir :) İşte o ürünlerden bir tanesi de koleksiyonun 2 numaralı ojesi Always In My Mint. Çok çok uçuk bir mint. İlk gördüğüm an da çok sevmiştim :) Bakalım nasıl durmuş benim tırnaklarımda :)





Rengi çok  güzel. Yani en azından ben çok sevdim :) Ama 3 katta ancak opaklaştı ve nedense çok geç kurudu. Sonra da kabarcıklar oluştu :( Fırçası da ince fırçalardan ve ben kalın fırçalı ojeleri daha çok seviyorum :) Essence oje boyutlarını biraz büyütüp bu seriyi 10 ml yapmış. İşte böyle... Genel olarak renk dışında pek sevdim sayılmaz. Sizler bu seriden hangi ürünleri denediniz?
Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr :* :*


10 yorum:

  1. Tırnaklarında çok güzel durmuş oje ancak ben kat kat sürülen ojeleri sevmiyorum, kurumuş gibi görünseler de sonradan üzerinde iz çıkmış olduğunu görüyorum deliriyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de sevmiyorum.:( Ama genel de böyle çok uçuk renkler 3 katta veriyor rengi maalesef :/ Teşekkür ederim bu arada ;)

    YanıtlaSil
  3. ojenin rengi çok cicii bayıldım. Tırnaklarına da nazar değmesin benim bu ara hep kırılıyo :(

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Tatlım. Benimde normalde çok uzamaz ama sanırım çok fazla ilgilenmeyince ve her şeyden sakınmayınca böyle oluyor :)) Çünkü ne zaman tırnaklarım kırılmasın desem kırılıyorlar :(

    YanıtlaSil
  5. tırnak şeklin ve uzunluğu tam sevdiğim tarzda. finallerden beri tırnak yiyorum bıraksam da seninki gibi olsa... :)

    YanıtlaSil
  6. Bir şey itiraf etmeliyim ki küçükken ben de tırnak yiyordum. Bırak bence, ya da en iyisi acı oje sür. :) Umarım en kısa zamanda istediğin gibi olur tırnakların ;)

    YanıtlaSil
  7. bayildim.ne yazikk ki bizde essence satilmiyor.bu arada ben guzel gozlere cok onem veririm. gozleriniz cok guzel MASALLAH.

    YanıtlaSil
  8. Ooou canım çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindimm ;)

    YanıtlaSil
  9. Renge bayıldım!
    Hatta görünce direkk gidip alıyım dedim ama özelliklerini okuyunca vazgeçtim :(

    YanıtlaSil
  10. Bence de canım :) Ama bu renk ojeler yani çok uçuk renk ojeler genelde bu özelliklere sahip oluyor. İyisini bulmak biraz zor gibi :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))