15 Temmuz 2013 Pazartesi

Bu Hafta Ben #4

Uzun zamandır sizlerle fotoğraf paylaşmıyorum. Aslına bakarsak uzun zamandır bloga yazı da giremiyorum. :/ Dolayısıyla bu hafta benden daha çok son zamanlarda ben albümü olacak bu :) Son zamanlar da neler yapmışım bir bakalım o zaman ;) Gerçi İnstagramdan takip edenler az çok biliyor :)

                         Bu minik tosba Ankara'ya giderken yol boyunca beni uyutmadı. Uyuyalım mı diye yalvardığım anlar da 'Hayır ya uyumayalım sohbet edelim' diyerek attığı bakış bu. İsmi Kerem. Bi tanıyan vardır belki :)

Erzurumlu varsa bunun ne olduğunu iyi bilir. Bu bir cağ kebabı. Babalar Günü kutlamamızı böyle bir piknikle yaptık. Güzeldi, tavsiye ederim ;)


Yeni arabam. Param ancak bu kadarına yetti :))


Koton'da müthiş indirimler vardı. Ben pek bir şey bulamadım o ayrı tabi :)

Bunlar da benim yeni cici küpelerim. Nasıllar ;)

Bir hata edip üstten ders alalım diye yaz okuluna geldik. Ama hiççç çekilmiyorr. Mrb Eskişhr hadi cnm görüşrz bb :P


Son zamanlar da en çok tükettiğim içecek. Buna ihtiyacım var.. Çok yoruluyorum..


Gelip beni bulamayan kargolarımdan biri yaratıcı Nivea kutusu. Kullanmaya başladım bile. Teşekkürler Nivea ;)


Ufak, tefek yeni şeyler..


Paletimin aynası kırıldıı :(((


Geldiğimde bunlardan bir sürü vardı. Artık bunları görmekten nefret ediyorum :(

Tavsiye Kanalı aracılığıyla English Home hediyelerim. Çok şekerler ya çok beğendim bunları. Kullanmaya kıyamıyorum. Büyük ihtimalle çeyizime koyacağım havlu ve askılıkları. Teşekkürler Tavsiye Kanalı :)

Ve Ramazan gelir hoş gelir. Soğuk sulara böyle itina ile bakılır :))


Aşk yaşadığım papilerim. Sezonda almıştım ama indirime girmiş. Kotonlarda bulabilirsiniz ;)


Sevgili Makyaj Tutkusu blogunun sahibesi Sevimim'in hediyesi p2 ruj son zamanlarda favorim ;)


Kızlarla yapılan iftar planı için ben hazırım. Mrbb :)) 


İftar bekleyişii..


İskenderimize kavuşma :)

                             

Vee Çay keyfi...


Sundae ile kapanış. Imhhh..


İşte son zamanlar da böyleydim. Sizler neler yaptınız bakalım. Bir çoğunuz tatilde biliyorum. İnşallah yaz okulu bitişi bende denize kavuşacağım. İnstagramdan takip etmeyi unutmayıın ;) tıktık
Hepinize kocaman Sevgiler. Görüşmek üzere ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))