17 Temmuz 2013 Çarşamba

Avon Fas Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Serumu

Merhaba kızlar. Bugün sizlere uzun süredir kullandığım ilk aldığımda da yorumlamam istenen bir üründen bahsedeceğim. Avon Fas Argan Yağı İçeren Saç Serumu. Saçlarımı boyattıktan sonra daha çok ürün kullanmaya başladım. Çünkü her ne kadar boyatırken açtırmamış olsam da saçlarım yıprandı. Önceden herkes saçlarımın ne kadar güzel olduğunu söyler ve ne kullandığımı sorarlardı. O zaman sadece şampuan ve nadiren saç kremi kullanıyordum. Ancak artık bunlar yeterli olmuyor. Bir süredir bu serumu kullanıyorum ve gördüğünüz gibi bitmek üzere. Şimdi geçelim yorumlarıma...



*Ürün 30 ml'lik cam, pompalı şişelerde satılıyor ve ilk elinize aldığınızda ne kadar küçük olduğunu düşünebilirsiniz :) Yani uzun süre idare edecek bir ürün değil.
*Aslında katalog fiyatı 15 lira ama indirime denk getirirseniz tadından yenmez :) Bir kaç ayda bir en az %50 indirim oluyor zaten. Bence indirimi bekleyin :)
*Bence vaat ettiği şeyleri yerine getiriyor. Duştan sonra saçlarımı havlulu şekilde 10-15 dk beklettikten sonra ıslak-nemli arası bir saça yaklaşık 4-5 pompa uyguluyorum. Bazı arkadaşlarım bu miktarın çok olduğunu söylediler ama bana bu bile az geliyor şahsen :)
*Saçlarınıza çok iyi yedirmeniz gerekiyor. Aksi takdirde kuruduktan sonra yağlı bir görünüm kalabilir.
*Beslediği, sağlıklı bir görünüm sergilediği, parlaklık verdiği fikrine katılıyorum, ayrıca kırıkların görünümünü azaltıp, yenilerin oluşmasını da engellediğini düşünüyorum. 
*Kokusu ise tam bir harika
*Bence olumsuz bir yönü yok. Söylediğim gibi saçlara iyi yedirilmesi gerekiyor. Ben sadece boylara uyguluyorum, diplere uygulandığında kepek yaptığı duyumunu almıştım ama zaten diplere uygulamanın da bir manası yok :)) Ambalaj olarak küçük olduğu söylenebilir ama indirimli fiyatına göre bence gayet iyi :))





Benim bu serum hakkında yorumlarım bu şekilde. Ben gayet memnun kaldım. Hatta yenisini sipariş ettim bile :) Bir sonraki indirimde bir kaç tane birden sipariş vermeyi düşünüyorum. :)) Aramızda bu serumu kullananlarımız varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Aklınıza takılan bir şey olursa sorun lütfen ;) Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr :**

26 yorum:

  1. indirimde 2 tane aldım ve kullanır kullanmaz ba-yıl-dııııım

    YanıtlaSil
  2. Bende çok sevdim indirim bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  3. saçta yağlanma yapıyor mu

    YanıtlaSil
  4. Benim saçlarımda normalden çok uygulamama rağmen yağlanma yapmadı. Sadece çok iyi yedirmemiz yeterli ;)

    YanıtlaSil
  5. Bende severek kullaniyorum saçlarım Yağlı olmasına rağmen bu artırmadi :)

    YanıtlaSil
  6. Bana kalırsa Avon'un en iyi saç bakım ürünü. Ne kullanırsam kullanayım bu serumuda elimin altından eksik etmiyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Yeşil olanı kullandım oda harikaydı hele kokusu mükemmeldi canım,bundan sipariş ettim bende bakalım kısmetse deniyeceğim.ankaradaki yerlere baktımda serumlara falan en markasız serum bile 15 ila 20 arasında değişiyor oyüzden en uygun ve kaliteli ürün olarak bunu alıcam bundan sonraki serum maceralarımdada.

    YanıtlaSil
  8. bu benim favorim gerçekten çok başarılı :)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle kızlar. Fiyat ve performans açısında en iyisi bu. Ama Avonun güzel ürünleri kaldırma gibi bir huyu vardır. Umarım öyle bir saçmalık yapmaz :))

    YanıtlaSil
  10. bende bayılarak kullanıyorum bu ürünü saça ışıl ışıl bir görüntü veriyor:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de yeni siparis verdim umarim memnun kalirim

    YanıtlaSil
  12. Umarım kalırsın. Memnun kalmayan pek yok gibi :))

    YanıtlaSil
  13. bende yeni aldım saç uçlarım çok kırık ve çok kuru umarım etksini görürüm :)

    YanıtlaSil
  14. SAÇLARIM RÖFLELİ OLMASINA RAGMEN YUMUŞACIK OLUYOR

    YanıtlaSil
  15. Saçlarda uzama yapıor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diplere değil uçlara ve boylara kullanıldığı için uzama yapması söz konusu olmaz herhalde :)

      Sil
  16. Diplere uygulqndıgnda saclari uzatıyor

    YanıtlaSil
  17. ben de bu ürünü kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  18. bu üründen önce az kepek vardı ürünü kullandıktan sonra daha çok oldu neden olduğunu biliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diplere değil, boylara ve uçlara uygulamanız gerektiği için olabilir. diplere kullanmadığınızda sıkıntı geçer umarım ;)

      Sil
  19. benimde saçlarım boyalı olduğu için kullanır kullanmaz etkisini gösterdi saçlarım çok kuru olduğu için nemlendirdi çokda yağlanma yapmıyor diplere sürmediğiniz sürece kokusuda çok cezbedici yağlanma yaşıyorsanız vücut pudrası veya bebek pudrası kullanın yağlanmaı geçiktiriyor

    YanıtlaSil
  20. avon un bu saç ucu serumlarını severek kullanıyorum 20-30 tane bitirmişimdir yıllardır. özellikle yeşil olandan çok memnunum ben de :) yazı için teşekkürler. sizi takibe aldım ben de bloguma beklerim :) http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. Mükemmel bir ürün ben yüzümede kullanıyorum. (sivilcelere de çok iyi geliyormuş.)Hatta sizde kullanmak isterseniz yapabilirsiniz. Yüzümü ilk önce normal suyla yıkıyorum,sonrasında hafifçe kuruluyorum ve yağımı işaret parmağımın üstüne ne kadar istersem damlatıyorum. Sonrasında diğer işaret parmağımla yağı ısıtıyorum ve yüzüme sürüyorum. Yüzüme eşit bir şekilde uyguluyorum. Sonrasında yıkamıyorum,öylece kalıyor. Kokusu muhteşem,ben bayılarak kullanıyorum. Hatta indirimini yakalayabilirsem,2-3tane almayı düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  22. Saç diplerimizde mantardan dolayı kabuklanma vardı..Aşırı kepek.oluyordu ve oldukça rahatsız edici büyüklükte idi..denemek için bu serumu saç diplerimize iyice yedirip 2 saat kadar beklettik ve sonra yıkadık..kabuklanmalar ortadan kalkti..kuzenimin özellikle alın bölgesinde pul.pul kepekler.vardı eser kalmadı...

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))