27 Haziran 2013 Perşembe

Yarışma-Çekiliş Nail Art'ım #2 ve #3

Bir önceki yazımda bir yarışmaya katıldığımdan bahsetmiştim ve toplam 3 nail art yaptığımı da söylemiştim. Bir tanesini gördünüz. Görmeyenler için tık tık. Şimdi ise sizlere 2. ve 3. nail artımı göstereceğim. Bakalım bunları nasıl bulacaksınız :) Umarım beğenirsiniz...



Bu 1.si...




Bu da 2.si...


Nasıl? Beğendiniz mi? Eğer beni desteklemek isterseniz bu ve şu linklerden nail artlarımı beğenebilirsiniz. Ayrıca diğerini görmeyenler için bir burdan. Eğer desteklerseniz çok mutlu olurum :)) Yorumlarınızı bekliyorum kızlar. Kocaman Sevgilerrr :*



8 yorum:

  1. çoook güzeller,hemen destekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm :)) Beğenmene sevindimm ;)

    YanıtlaSil
  3. Yaa gerçekten mii :) Final haftası yaptım bir de fazla özenemedim inşallah ilerde çok daha güzel nail artlar yapıcam sizin için ;))

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş! çok kıskanıyorum valla böyle yetenekleri:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Yetenek sayılmaz aslında,ben yapabiliyorsam, isteyen herkes yapabilir bence. Elleri çok titreyen bir insanım çünkü ben :)

    YanıtlaSil
  6. İkisini de beğendim, ama patili olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım. Patili olanı pek güzel yapamadım aslında, özenerek yapıldığın da daha güzel olabilir ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))