25 Haziran 2013 Salı

Yarışma-Çekiliş Nail Art'ım #1

Uzun bir aradan sonra yeniden merhabaa... Bu kadar uzun süre geçtiğini tahmin etmemiştim açıkçası. Finaller, eve gelme vs. derken baya boşladım blogumu :( Ama gerçekten hiç fırsatım olmuyor. Neyse Aydi'nin Şeker Ojeleri blogunun sahibesi tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir yarışma düzenlemiş. Şuradan ayrıntılı bir şekilde yarışma hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Konsept şeker nail artlar :) 3 farklı nailartla katılabiliyorsunuz. Şimdi bende size yaptığım ilk nail art'ı göstereceğim. Bakalım beğenecek misiniz :)




Sizce de şeker değil mi :) Eğer beğendiyseniz buradan resmimi beğenip bana destek verebilirsiniz :)
Ve 30 Hazirana kadar dilerseniz sizde bu yarışmaya katılabilirsiniz. 


Bir sonra ki nail art'ta görüşmek üzere Sevgilerrr :))


7 yorum:

  1. Eveeet! Çok şeker olmuşlar, tam konsepte uygun. :) Oyumu da verdim hemen. :P Bol şanslar canım. ^^,

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tatlımm :) O senin şekerliğin ;)

    YanıtlaSil
  3. Begenmek mi ?? Bayıldım ne kadar da güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim seninkiside çok şeker olmuş ,sanırım beğenmiştim seninkini,ama şuan beğenemiyorum hiçbir resimi beğen butonu çıkmıyor girdiğimde kapatmış aydi sayfalara sanırım.Bende katıldım umarım hayırlısı olur bizim için.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim kızlarr :)Beğenmenize çok sevindim. Ben linkten girdiğim de görüyorum butonları ama belkş bi problem vardır. Madame Kokoş şimdi gördüm seninkileri de beğeniyorum hemen. Aydi kazananı kendisi seçecek ama olsun. Hepimize Bol şans ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben çook beğendim. :) Çok cici olmuş!!

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim cnmm :) Beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))